משרד התיירות: מכרז להפקה, כתיבה, עריכה ותחזוקה של קורסים מקוונים של המשרד

הגוף המפרסם: משרד התיירות

נושא המכרז: מכרז להפקה, כתיבה, עריכה ותחזוקה של קורסים מקוונים [הקורסים המקוונים יהיו בחלקם זמינים לכל דורש באתר המשרד, ובחלקם לשימוש עובדי המשרד באתר פנימי. התוכן האמור ישמש גורמים שונים ובהם אנשי המקצוע בענף התיירות, עובדי המשרד, תיירים וכד’]

מס’ המכרז: 10/2016

תאריך פרסום: 26 בדצמבר 2016

מועד אחרון: 23 בינואר 2017

הערות: משרד התיירות מבקש לקבל שירותי הפקה ופיתוח של קורסים מקוונים למשרד התיירות. הקורסים המקוונים יהיו בחלקם זמינים לכל דורש באתר המשרד, ובחלקם לשימוש עובדי המשרד באתר פנימי. התוכן האמור ישמש גורמים שונים, ביניהם אנשי המקצוע בענף התיירות, עובדי המשרד, תיירים וכדומה.

יעדים: לספק קורסים מקוונים איכותיים העושים שימוש מושכל בפלטפורמה דיגיטלית לתעשיית התיירות, לתיירים ולעובדי המשרד; להקטין את הצורך ככל שניתן בביצוע קורסים פרונטליים/סינכרוניים. מטרות: התאמת עולם ההכשרות במשרד ובתחום התיירות למאה ה-21; שימוש במדיה חדשנית המאפשרת Engagement עבור תיירים.

הקורסים המקוונים יפותחו בהתאם לעקרונות הבאים: הקורסים ייכתבו וייערכו לפי הנחיות שיעביר המשרד או גורם מטעמו. הקורסים יפותחו על בסיס תוכן פדגוגי שהמשרד יספק, ועל גבי פלטפורמה של המשרד. הקורסים יפותחו בשפות: עברית או אנגלית.

פיתוח התכנים יעשה בתוכנת    STORYLINE כ- HTML5 תקני, וייצוא התכנים יעשה באריזת SCORM. על הספק לבנות את הקורס המלא המכיל בתוכו את אריזות ה- SCORM לרבות פתיח, תיאור יחידות ההוראה, גרפיקה, וקינפוג הקורס להפעלה – עד להפעלה מושלמת של הקורס.

הספק אחראי להתקין את הקורס על הסביבה מרחוק/מקומית, לרבות הגעה של הספק לביצוע ההתקנה במידה ואין אפשרות לביצוע מרחוק.

החברה תבצע התאמה טכנו-פדגוגית ופיתוח הקורס המקוון על בסיס חומר גלם שיסופק על ידי המשרד ובהתאם להנחיות המשרד. החברה תספק בתום התהליך את כל קבצי המקור.