משרד הרווחה פירסם בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא: פתרונות טכנולוגיים וכלים דיגיטליים להתמודדות עם אלימות במשפחה

06:50 07.05.2021

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא: פתרונות טכנולוגיים וכלים דיגיטליים להתמודדות עם אלימות במשפחה

מס’ המכרז: 131/2021

תאריך פרסום: 6 במאי 2021

מועד אחרון: 31 במאי 2021

הערות: המשרד, בשם הוועדה הבין משרדית למיגור אלימות במשפחה, מזמין גופים, ציבוריים או פרטיים אשר יש בידם פתרונות טכנולוגיים או כלים דיגיטליים שיכולים לסייע בטיפול באלימות במשפחה, ו/או נמצאים בתהליכי פיתוח של כלים כאלה, ואשר רואים עצמם כספקים פוטנציאליים בתחום, למסור לו מידע על פתרונות טכנולוגיים וכלים דיגיטליים הקיימים ברשותם.

הוועדה מעוניינת למפות פתרונות טכנולוגיים/כלים דיגיטליים בשלבי פיתוח שונים כדי לגבש תפיסה לעידוד טכנולוגיות חסרות, לתמוך בטכנולוגיות קיימות וללוות פיתוח והטמעה של טכנולוגיות חדשות לטובת חיזוק השימוש בכלים דיגיטליים להתמודדות עם תופעת האלימות במשפחה.

הוועדה מעוניינת לקבל מידע אודות כלים המעניקים מענה באיתור תופעת האלימות במשפחה, סיוע בזמן אמת, תמיכה קהילתית, טיפול מקצועי, חינוך, תהליכי טיפול ומניעה בתחום זה.

הוועדה מעוניינת לקבל מידע אודות כלים המעניקים מענה עבור אחת או יותר מאוכלוסיות הבאות: נפגעים/ות; פוגעים/ות; ילדים עדים לאלימות; שירותי רווחה וגורמי טיפול נוספים;  שירותי בריאות, חינוך ומערכות תומכות טיפול נוספות; מערכות אכיפה – גורמי משטרה, שיפוט, הגנה; הציבור הרחב.

הוועדה מעוניינת לקבל מידע על טכנולוגיות בשלבי פיתוח שונים, לרבות שלב הפיילוט או מוצרים קיימים ייעודיים או מוצרים קיימים שניתן להמירם לטובת התמודדות עם תופעת האלימות במשפחה.

התאמה של הכלי לסוגי אלימות שונים: אלימות פיזית; אלימות רגשית; אלימות מינית; אלימות כלכלית; אלימות מילולית; אלימות רוחנית.