משרד הרווחה: מכרז פומבי דו-שלבי לאספקת שירותי תקשוב

07:12 29.06.2016

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד הרווחה והשירותים החברתיים/ אגף בכיר למערכות מידע

נושא המכרז: מכרז פומבי דו-שלבי לאספקת שירותי תקשוב

מס’ המכרז: 167/2016

תאריך פרסום: 28 ביוני 2016

מועד אחרון: 22 באוגוסט 2016

הערות: אגף בכיר למערכות מידע במשרד הרווחה והשירותים החברתיים מבקש לקבל הצעות לאספקת שירותי תקשוב במקצועות השונים, ובכלל זה: שירותי System, פיתוח יישומים, תקשורת, בסיסי נתונים, אבטחת מידע ועוד. הספק הזוכה במכרז יספק מענה לכל צרכי המשרד כמפורט במכרז. על ההצעה והשירותים המוצעים לענות על דרישות תקניות כלליות ומקצועיות המקובלות בתחום טכנולוגיות המידע בארץ ובעולם וכן על דרישות המכרז. השירותים יכללו בין השאר אספקת שירותים ממומחים טכניים לפרוייקטים ולפיתרון בעיות תקשוב עפ”י צרכי המשרד.

היעד המרכזי של מכרז זה הינו קבלת פתרונות ייעודיים לייעוץ בנושאים בהם עוסק המכרז, טיפול בבעיות ו/או באתגרים נקודתיים, ובהם שינויי ארכיטקטורה, התמודדות עם גידול צפוי בפעילויות, היערכות לפרוייקטים חדשים, פיתרון תקלות שונות, וכל משימה אחרת בתחומי השירותים המפורטים במפרט.

מדובר במכרז דו-שלבי: בשלב ראשון תיבחן העמידה של ההצעות בתנאי הסף ותוערך איכות ההצעות עפ”י אמות המידה המפורטות במכרז. לאחר מכן ייפתחו מעטפות המחיר וייערך שקלול של איכות ועלות. המשרד שומר לעצמו את הזכות לבחור בכשיר שני ובכשיר שלישי. היה וההתקשרות עם הספק הזוכה לא תצא אל הפועל מכל סיבה שהיא, המשרד יהיה רשאי להתקשר עם הספק הזוכה השני, ללא מגבלות כלשהן, וכך הלאה – עם הספק הזוכה השלישי.