משרד הרווחה: בקשה לקבלת מידע לאספקת מערכת ממוחשבת קיימת לניהול התהליך המכרזי על שלביו

18:14 09.01.2016

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד הרווחה והשירותים החברתיים

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע לאספקת מערכת ממוחשבת קיימת לניהול התהליך המכרזי על שלביו

מס’ המכרז: 101/2016

תאריך פרסום: 7 בינואר 2016

מועד אחרון: 22 בפברואר 2016

הערות: אגף מנהל ומשק במשרד הרווחה והשירותים החברתיים מבקש לקבל מידע בנושא מערכת ממוחשבת קיימת לניהול התהליך המכרזי על כל שלביו. המשרד מזמין תאגידים, ארגונים ואנשים פרטיים בעלי ידע וניסיון בתחום המחשוב ואשר רואים עצמם כספקים פוטנציאליים של מערכת ממוחשבת קיימת לניהול התהליך המכרזי על כל שלביו למסור לו מידע בדבר מומחיותם וניסיונם בנושא ובכלל זה בדבר מערכת המופעלת כיום על ידם לרבות יכולתם להתאמת המערכת לדרישות המשרד, תחזוקת המערכת, עלויותיה וכיו”ב.

אגף מנהל ומשק ומכרזים אחראי לניהול תהליכי המכרזים של כל יחידות המשרד כולל ריכוז ועדות המכרזים המשרדיות, ביצוע מעקב והתראות אחר כלל ההתקשרויות )באמצעות מכרזים/פטור ממכרז)  כיו”ב. לצורך ייעול ההליך המכרזי כאמור המשרד מעוניין לאתר גוף אשר יספק, יתקין ויתחזק מערכת ממוחשבת הכוללת מערכת לניהול מידע ותיעוד תהליכים, על-גבי הפלטפורמה הקיימת של המשרד שתקל ותפשט את ניהול ההליך המכרזי על כל שלביו.

יודגש כי המערכת עתידה לשמש את כלל גורמי המשרד המעורבים בהליך המכרזי ובכלל זה וועדת המכרזים המשרדית, ועדת משנה, לשכה משפטית, חשבות, אגף תקציבים, היחידות המקצועיות השונות וחברות חיצוניות לייעוץ בכתיבת מכרזים.  מכאן, חשיבות התאמת המערכת למספר רב של משתמשים,  נוחות השימוש וביצוע מעקב אחר סטטוס המכרז לפי הגורם המטפל בו היא משמעותית בהתאמת המערכת לצרכי המשרד.