משרד הקליטה פירסם מכרז חדש לאספקת חבילות סלולר עבור עולים חדשים עם הגעתם לישראל

משרד העלייה והקליטה פירסם מכרז חדש לאספקת חבילות סלולר עבור עולים חדשים עם הגעתם למדינת ישראל. זאת “כמתנה מטעם המשרד עבור עולים חדשים מיד עם הגיעם ארצה במסגרת הליך הקליטה הראשונית בנתב”ג”. מועד ההגשה האחרון להצעות הוא 6 בדצמבר 2022.

המשרד מעריך כי ידרשו כ- 30,000 חבילות סלולר בשנה. נתון זה ניתן לצרכי הערכה בלבד והמשרד אינו מתחייב בדבר כמות הכרטיסים שיירכשו בפועל.

“כל חבילה תהיה בעלת נפח גלישה אינטרנטי של GB 10 ללא הגבלת דקות שיחה והודעות SMS. החבילה תהיה לתקופה של 6 חודשים מרגע ההפעלה הראשונית של כל כרטיס סים. כרטיסי הסים שיסופקו יהיו במגוון שיאפשר שימוש בסוגים השונים של הטלפונים הסלולריים הקיימים בשוק.

“כרטיסי הסים יסופקו במארזים של 50 יחידות ועל פי סדר עולה ולפי מספרי טלפון בסדר עוקב. האספקה תתבצע למשרדים בנתב”ג בתאום מראש עם המשרד.

“חבילת הסלולר תהיה פתוחה לשימוש מיידי מיד עם הכנסת כרטיס הסים למכשיר הנייד.

“במסגרת השירותים הנדרשים נדרש כי יסופקו חבילות סלולר שבהן מספר הטלפון הנייד שיסופק יהיה ניתן לניוד על שם העולה לאחר סיום החבילה הממומנת על ידי המשרד.

“כל המבצעים וההטבות שהחברה הזוכה תציע ללקוחותיה, יחולו גם על העולים שיקבלו חבילת סלולר מכוח מכרז זה.

“ההתקשרות עם הספק/ים הזוכה/ים הזוכה תחל בסמוך לאחר סיום הליכי המכרז, ותהיה לתקופה של 12 חודשים מיום החתימה על ההסכם. למשרד תשמר הזכות להארכה נוספת או להארכות נוספות, אשר ביחד לא יעלו על תקופה מצטברת של 5 שנים”.