משרד הפנים: מכרז למתן שירותי יעוץ בתחום זיהוי טביעות אצבע ופנים

הגוף המפרסם: משרד הפנים

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי יעוץ בתחום זיהוי טביעות אצבע ופנים

מס’ המכרז: 8/2021

תאריך פרסום: 24 ביוני 2021

מועד אחרון: 5 באוגוסט 2021

הערות: השירותים במכרז זה נחלקים לשני אשכולות: יעוץ בתחום זיהוי טביעות אצבע ויעוץ בתחום זיהוי פנים. אין מניעה להגיש הצעה ולזכות בכל אחד מהאשכולות. במסגרת מכרז זה מעוניין המשרד לבחור בעד שלושה יועצים בכל אשכול ובלבד שלא יבחרו יותר מארבעה זוכים סה”כ, בשני האשכולות, למתן השירותים, הכל בהתאם להוראות מכרז. פירוט השירותים הנדרשים: כל יועץ שייבחר כזוכה במכרז, בכל אשכול בנפרד, יבצע את השירותים שלהלן, כולם או חלקם: ליווי גורם מקצועי בקבלת החלטות הנוגעות להשוואות טביעות אצבע ו/או פנים, בהתאם לאשכול בו נבחר כזוכה. הדרכה והנחיית עובדי הרשות בטיפול מקצועי והסמכתם לצורך ביצוע עבודת השוואת טביעות אצבע ו/או פנים, בהתאם לאשכול בו נבחר כזוכה. סיוע בפרוייקטים וסטטיסטיקות שנועדו לבחון את איכות ביצועי השוואות טביעות אצבע ו/או פנים, בהתאם לאשכול בו נבחר כזוכה, במנועי הזיהוי. סיוע לרשות בנושאים נוספים בתחומי מומחיותו. העבודה תתבצע במשרדי המזמין ובהתאם לשעות העבודה של המשרד.

המשרד צופה כי יעשה שימוש בכל היועצים בהיקף מצטבר של עד 250 שעות ייעוץ מדי חודש, כאשר המשרד יחלק את העבודה בין היועצים בשוויוניות ככל הניתן ובהתאם לצרכי המשרד ושיקול דעתו הבלעדי. ככל שהיועץ מועסק על ידי המשרד מכוח מכרזים או הסכמים אחרים, לא יורשה היועץ להשקיע יותר מ-180 שעות במצטבר.

* בהתאם להודעת החשב הכללי בעניין פעילות בשנה ללא תקציב מדינה מאושר, ההצעות שיתקבלו במכרז יפתחו רק לאחר אישור ועדת החריגים הצפויה לפעול במשרד האוצר במהלך שנת 2021.

** בשל האמור לעיל יתכנו עיכובים ניכרים במועד ההכרזה על הזכייה, בטווח הזמן שעד לחתימה על הסכם ההתקשרות וכן בטווח הזמן שבין החתימה על ההסכם ועד להנפקת הזמנת רכש.

*** יצוין כי נושא המאגר הביומטרי, מצוי כעת בבחינת שר הפנים.  בתום תקופת הוראת שעה של נטילת טביעות אצבע של האזרחים (מאי 2022) ייתכן מצב כי לא תהיה לרשות צורך ביועץ להשוואת טביעות אצבע. גם במקרה זה, תידרש הרשות לייעוץ בתחום זיהוי פנים.