משרד הפנים: מכרז למתן שירותי ייעוץ מקצועיים בתחום המערכות והתהליכים הביומטריים

הגוף המפרסם: משרד הפנים

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי ייעוץ מקצועיים בתחום המערכות והתהליכים הביומטריים

מס’ המכרז: 20/2021

תאריך פרסום: 9 בדצמבר 2021

מועד אחרון: 20 בינואר 2022

הערות: כל יועץ שייבחר כזוכה במכרז, יבצע את השירותים שלהלן, כולם או חלקם, והכל בהתאם לדרישות המשרד: סיוע לרשות בתהליכי הטמעת מערכות וטכנולוגיות בתחומי הביומטריה. ליווי הרשות לניהול המאגר הביומטרי בנושאים טכנולוגיים, בין היתר, מול  ספק מחו”ל שיזכה במכרז עבור מערכת להשוואה ביומטרית. סיוע ככל שיידרש לעובדי הרשות, בתהליכי אפיון והטמעת המערכת הטכנולוגית. סיוע בפיקוח, בקרה והנחיה של ספקים ונותני שירות בנושאי הביומטריה. ניתוח וסקירת מגמות בעולם בשימוש באמצעים וטכנולוגיה ביומטרית. כתיבת מסמכים שונים בכללם, מסמכי אפיון מפורטים, מסמכי בדיקות, מסמכי קבלה בנושאים טכנולוגיים וכיוצ”ב. מתן המלצות לרשות, לדרכי פעולה ושימוש ביישומים ביומטריים. סיוע בביצוע וניתוח סטטיסטי מחקרים ובדיקות ביומטריות.

היקף ממוצע השעות החודשיות הצפויות, לכל יועץ, הוא עד 60 שעות חודשיות בממוצע. המשרד לא מתחייב לנצל שעות אלה אלא על פי צרכיו. המשרד יחלק את העבודה בין הזוכים בשוויוניות ככל שניתן ובהתאם לצרכי המשרד. המשרד רשאי להגדיל את היקף השעות החודשיות,  בהיקף של עד 50 שעות חודשיות בממוצע לכל יועץ במכרז. ככל שהיועץ מועסק על ידי המשרד מכוח מכרזים או הסכמים אחרים, לא יורשה היועץ להשקיע יותר מ-180 שעות במצטבר.

המציע, יועץ, מי מעובדיו או הפועלים מטעמו לא יוכלו לספק שירותים לממונה על היישומים הביומטריים במערך הסייבר שבמשרד ראש הממשלה במהלך תקופת ההתקשרות ושנה מתום תקופת ההתקשרות.

תנאי סף מקצועיים – על המציע להעמיד יועץ שיעמוד לבדו בתנאי הסף המקצועיים הבאים במצטבר. בעל ניסיון של שלוש שנים לפחות במהלך חמש השנים שקדמו למועד הגשת ההצעה, בייעוץ בתחום מערכות השוואה ביומטריות ו/או עבודה עם מערכות השוואה ביומטריות ו/או ניהול מערכות השוואה ביומטריות ו/או הקמת מערכות השוואה ביומטריות; בעל ניסיון במסגרת פרויקט אחד לפחות, במהלך חמש השנים שקדמו למועד הגשת ההצעות, שכלל את כל האמור להלן במצטבר לפחות: כתיבת מסמכי אפיון פונקציונלי של מוצרי מערכות טכנולוגיות; איפיון מפורט של מוצרי מערכות טכנולוגיות; כתיבת מסמכי בדיקות למערכות טכנולוגיות.

תקופת ההתקשרות במסגרת ההסכם שייחתם עם הזוכה הינה מיום חתימת החשב על ההסכם לתקופה של שנתיים. למשרד בלבד שמורה זכות הברירה להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופות קצובות נוספות, כך שתקופת ההתקשרות עם הזוכה במכרז לא תעלה על חמש שנים.