משרד הפנים: מכרז להקמת מרכז לתמיכה טכנית במשתמשים בלומדות ההכשרה למזכירי ועדות קלפי ותפעולו

הגוף המפרסם: משרד הפנים

נושא המכרז: מכרז להקמת מרכז לתמיכה טכנית במשתמשים בלומדות ההכשרה למזכירי ועדות קלפי בבחירות למועצות האזוריות ולרשויות המקומיות ותפעולו

מס’ המכרז: 74/2012

תאריך פרסום: 9 באוגוסט 2012

מועד אחרון: 30 באוגוסט 2012

הערות: משרד הפנים (יחידת המפקח הארצי על הבחירות) מזמין הצעות למתן שירותים להקמת מרכז לתמיכה טכנית במשתמשים בלומדות ההכשרה למזכירי ועדות קלפי בבחירות למועצות האזוריות ולרשויות המקומיות ותפעולו.

השירותים העיקריים הנדרשים במסגרת המכרז הם: הקמת מרכז לתמיכה טכנית במשתמשים בלומדות ההכשרה למזכירי ועדות קלפי בהתאם לנתונים הטכניים והטכנולוגיים שיסופקו ע”י המזמין והפעלת המרכז בשפה העברית ובשפה הערבית; מתן מענה למשתמשים בלומדה הנתקלים בקשיים טכניים בהפעלת הלומדה וסיוע בהפעלת הלומדה ו/או התקנת רכיבים הנדרשים לצורך הפעלתה; הקמה ותפעול של תשתית לניהול מוקד תמיכה טלפונית, הכוללת מרכזייה ו- IVR; ביצוע תיעוד של השירות הניתן באמצעות מערכת ממוחשבת; עריכת מסמך מסכם (דו”ח) של פעילות מרכז התמיכה הטכני וביצוע מבדקים ובקרת איכות.

משך ההתקשרות במסגרת ההסכם שייחתם עם הזוכה היא מיום חתימת החשב עד ליום 31.12.2013 עם אופציה למשרד בלבד להארכה לשנה נוספת.

בין תנאי הסף: על המציע להיות בעל ניסיון קודם מוכח של 3 שנים לפחות במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בהקמה ותפעול של מרכז תמיכה טכני בסדר גודל דומה למרכז התמיכה נושא המכרז; על המציע להעמיד כוח אדם לתפקידים הבאים: מנהל מוקד (או מנהל פרוייקט), מנהל/רכז הדרכה, 7 תומכים טכניים וטכנאי מחשבים, כולם עומדים בכל דרישות המפורטות במסמכי המכרז.

מכיוון שחברת אל טל חיברה את מסמך איפיון להקמת מרכז תמיכה למשתמשים בלומדות ולתפעולו וההצעות שתוגשנה במסגרת המכרז אמורות להסתמך בין היתר על איפיון זה, היא לא תוכל להשתתף ולהגיש הצעה במסגרת מכרז זה.