משרד הפנים הודיע על הקמת ועדה לאיתור מועמדים למילוי מישרת ראש/ת הרשות לניהול המאגר הביומטרי; המישרה מסווגת ברמת סיווג “סודי ביותר”; תקציב הרשות הוא כ- 14 מיליון ₪ ומועסקים בה כ- 40 עובדים

משרד הפנים ונציבות שירות המדינה (נצ”מ) הודיעו על הקמת ועדה לאיתור מועמדים למילוי משרת ראש/ת הרשות לניהול המאגר הביומטרי במשרד הפנים.

מנוסח ההודעה עולה כי המישרה מסווגת ברמת סיווג “סודי ביותר”, תקציב הרשות הוא כ- 14 מיליון ₪ ומועסקים בה כ- 40 עובדים.

משרד הפנים ונציבות שירות המדינה (נצ”מ) הודיעו על הקמת ועדה לאיתור מועמדים למילוי מישרת ראש/ת הרשות לניהול המאגר הביומטרי במשרד הפנים שחבריה הם מנכ”ל משרד הפנים או נציגו;  נציב שירות המדינה או נציגו; מנכ”לית משרד המשפטים; איש אקדמיה בעל ידע והיכרות בתחום הרלבנטי, שימנה נציב שירות המדינה בהתייעצות עם מנכ”ל משרד הפנים ועם המועצה להגנת הפרטיות;  נציג ציבור בעל ידע והיכרות בתחום הרלבנטי, שימנה מנכ”ל משרד הפנים בהתייעצות עם נציב שירות המדינה ועם המועצה להגנת הפרטיות.

התפקיד הוא ניהול כולל ומקיף של הרשות לניהול המאגר הביומטרי בהתאם להוראות חוק “הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגרי המידע, התשע”ה – 2009” בכפיפות לשר הפנים.

הגשת מועמדות למישרה מהווה ידיעה והסכמה מטעם המועמד לאמור בהחלטת הממשלה הרלבנטית לפיה נקבעה תקופת כהונה של חמש שנים עם אפשרות להארכה של שלוש שנים נוספות.

המישרה מסווגת ברמת סיווג “סודי ביותר”.

מועד הגשת מועמדות אחרון: 24 בנובמבר  2016.

הערת עורך Read IT Now: בנפרד ממכרז זה, הרשות לניהול המאגר הביומטרי מפרסמת שני מכרזים:

+ ראש ענף (תיאום מעקב ובקרה – ביומטרי) – מילוי מקום [מועד הגשה אחרון 9.11.2016].

+ רכז/ת לשכה בכיר/ה  – מילוי מקום [מועד הגשה אחרון 9.11.2016].