משרד המשפטים צפוי לפרסם בתחילת 12/2016 מכרז חדש לשירותי ייעוץ, פיקוח וטיפול במרכזיות הטלפוניה שלו; בינתיים הוארכה בשנה ההתקשרות עם אגינקס יועצי תקשורת טלפוניה

הגוף המפרסם: משרד המשפטים

שם הספק: אגינקס יועצי תקשורת טלפוניה

מהות ההתקשרות: שירותי ייעוץ, פיקוח וטיפול במרכזיות

התחלת ההתקשרות: 1 בספטמבר 2016; סיום ההתקשרות: 30 ביוני 2017 או עד לבחירת זוכה במכרז המרכזי, לפי המוקדם ביניהם

החלטה: אושר ע”י החשבת הכללית מיכל עבאדי-בויאנג’ו ב- 9.10.2016, בהמלצת וועדת הפטור המרכזית במשרד האוצר/החשכ”ל

הערות: וועדת הפטור המרכזית במשרד האוצר/החשכ”ל כותבת בנימוקיה כי “משרד המשפטים מפעיל מרכזיות טלפונים המנתבות אלפי שיחות לצרכי המשרד ולפי דרישות שמכתיב מיהל הרכש הממשלתי במכרז המרכזי מול חברת בזק. המרכזיות משלבות בתוכן טכנולוגיות ומחשוב מורכב אשר מעבר לרמת הידע והניסיון של אנשי המקצוע במשרד. חברת אגינקס מספקת שירותי ייעוץ, פיקוח וטיפול במרכזיות בנוסף למתן מענה לתקלות בתחום התקשורת. אגינקס מלווים את המשרד משלב הייעוץ טרום התקנת המערכת”.

החברה זכתה במכרז פומבי וההתקשרות של המשרד עימה החלה ביום 1.11.11. סך כל ההתקשרויות עם החברה מאז ועד כה 1,774,605 ₪.

ב- 1.12.2016 צפוי פרסומו של מכרז חדש לייעוץ טלפוניה. מועד אחרון להגשת הצעות הוא 1.2.2017. בחירת הזוכה במכרז צפוייה ב- 1.3.2017. תחילת ההתקשרות אחרי חפיפה: סוף חודש מאי 2017.