משרד המשפטים: פנייה לקבלת הצעות למכירה הטמעה ותחזוקה של מערכת ניתוח וסיווג טקסט לפי טקסונומיה

14:19 12.03.2014

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד המשפטים – אגף בכיר מערכות מידע

נושא המכרז: פנייה לקבלת הצעות למכירה הטמעה ותחזוקה של מערכת ניתוח וסיווג טקסט לפי טקסונומיה

מס’ המכרז: 05.2014

תאריך פרסום: 10 במארס 2014

מועד אחרון: 19 במאי 2014

הערות: המשרד מעצם עיסוקו מנהל מאגרי מידע המכילים מסמכים הכוללים מידע שאינו מובנה ומסרים (מידע מובנה). הכמות הרבה של מסמכים ומסרים מחייבת סיווגם השיטתי בעצי ידע באופן שיאפשר חיפוש, אחזור וניווט מהיר וממוקד בתוך שפע המידע הנאגר ומתרחב מידי יום. כדי שמערכות המשרד תוכלנה לנתח בצורה חכמה את אותם מסמכים המתקבלים בכל יום מבקש המשרד שהמערכת לניתוח טקסטואלי תוכל להבנות כל מסמך אל מסר, תוצר זה של המערכת הינו חיוני לתהליכי ניתוח המידע המתקבל. בכוונת המשרד לשלב מערכת זו כחלק מתהליך ממוכן/מחשובי של קליטת ידיעות ו/או מסמכים אשר ישרתו גם מערכות מחשוב נוספות. לפיכך מצפה המשרד שמערכת זו תהיה בעיקרה מערכת המספקת שירותים למערכות משיקות. ממשק משתמש נדרש בעיקר לצרכי תחזוקת המערכת וניהול הגדרות המערכת.

משרד המשפטים פונה לספקים בעלי ניסיון במכירה, הטמעה ותחזוקה של מערכות לניתוח טקסטואלי של מסמכים וסיווגם לעצי ידע להציע הצעות למכירה, הטמעה ותחזוקה של מערכת ניתוח טקסטואלי של מסמכים אשר תוקם במשרד ותשרת את המערכות הקיימות במשרד על ידי כך שתנתח מסמכים ותסווגם לעצי ידע. הספק הזוכה נדרש להציע מוצר תוכנה, לאפיין, לפתח, להטמיע, לשלב ולתחזק את המערכת בסביבת המחשוב של המשרד ואם יידרש אז גם להוסיף ולפתח אותה בכפוף להזמנת המשרד. יצרני מערכת לניתוח טקסטואלי רשאים להציע מערכת מתוצרתם וגורמים המוסמכים מטעם היצרן רשאים להציע מערכת מתוצרת היצרן שהסמיכם לכך.

בין תנאי הסף: המציע הוא בעל ניסיון של שנתיים לכל הפחות במכירה, הטמעה, ותחזוקה של מערכות נשוא מכרז זה וביצע לפחות 3 פרוייקטים בתחום לארגונים בארץ; הפתרון המוצע יבוסס על מוצר המותקן ומשמש היום לפחות 2 ארגונים כאשר לפחות באחד מהם הוא משמש לצורך ניתוח טקסטואלי.