משרד המשפטים: פנייה לקבלת הצעות להספקת רישוי ותחזוקת רישוי למוצרי תוכנה מתוצרת חברת Citrix

הגוף המפרסם: משרד המשפטים/אגף מערכות מידע

נושא המכרז: פנייה לקבלת הצעות להספקת רישוי ותחזוקת רישוי למוצרי תוכנה מתוצרת חברת Citrix

מס’ המכרז: 24/16

תאריך פרסום: 31 במארס 2016

מועד אחרון: 10 במאי 2016

הערות: במשרד המשפטים מותקנים 2,700 רישיונות למוצרי תוכנה מתוצרת חברת Citrix וההתקשרות הקיימת לתחזוקתם שהסתיימה היום 29.2.2016. בנוסף, לרישוי הקיים, המשרד נדרש לרכש רישוי נוסף למוצרי תוכנה מתוצרת חברת Citrix ולרכש שירותי תחזוקת לרישוי זה.

בחירה והתקשרות עם משווק מורשה של חברת Citrix  מקומי או בינלאומי המסוגל לספק שירותים בישראל  יתנו מענה לצורכי הרכש של המשרד בקשר עם מוצרי תוכנה של חברת Citrix קיימים וחדשים שהוא עשוי לרכוש.

ההתקשרות עם הזוכה לרכש תחזוקה לרישוי הקיים תחל במועד החתימה על הסכם ההתקשרות ותבטיח רציפות האחריות לרישוי לתקופה שמיום שהסתיימה תחזוקת המשרד ועד יום 27/02/2017. למשרד תשמר הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות במסגרת מכרז זה לתקופות נוספות של 12 חודשים קלנדרים בכל פעם ועד 48 חודשים קלנדרים נוספים בסך הכל.

ההתקשרות עם הזוכה במסגרת מכרז זה לרכש רישוי חדש למוצרי תוכנה מתוצרת חברת Citrix תהיה לתקופה של 12 חודשים קלנדרים ולמשרד תשמר הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות לרכש כאמור לתקופות של 12 חודשים קלנדרים נוספים בכל פעם ועד 48 חודשים קלנדרים נוספים בסך הכל.

כל רישוי למוצר תוכנה חדש שהמשרד ירכוש מהזוכה יכלול אחריות לתקופה של 12 חודשים קלנדריים שיחלו ביום בו הרישוי למוצר סופק למשרד בהתאם לדרישות מכרז זה ולשביעות רצונו המלאה של נציג המשרד. עם תום תקופת האחריות לרישוי תשמר למשרד הזכות לרכישת תחזוקה לרישוי חדש לתקופות של 12 חודשים נוספים בכל פעם ועד 48 חודשים קלנדרים נוספים בסך הכל.