משרד המשפטים: בקשה לקבלת מידע (RFI) אספקה, הטמעה ותחזוקה של התקן/ים איזון עומסים (Load Balancers)

הגוף המפרסם: משרד המשפטים/אגף מערכות מידע

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI) אספקה, הטמעה ותחזוקה של התקן/ים איזון עומסים (Load Balancers); המשרד נערך לפרסום מכרז להתקנים שיחליפו את ההתקנים הקיימים ויספקו שירותים נוספים על אלו המסופקים על ידם כיום

מס’ המכרז: 28-15

תאריך פרסום: 17 באוגוסט 2015

מועד אחרון: 8 באוקטובר 2015

הערות: משרד המשפטים מפעיל חוות שרתים מרכזית בה פועל מערך שירותים באמצעותו מסופקים השירותים לכל אתרי המשרד. בנוסף, המשרד מפעיל אתר גיבוי (Disaster Recovery) בתצורת Active/Passive המיועד להיות אתר חליפי ממנו יסופקו השירותים במצב של כשל באתר הראשי.

הגישה למערך השירותים באתר הראשי ובאתר הגיבוי מבוצעת באמצעות ארבעה התקני איזון עומסים מסוג Cisco ACE (שניים בכל אתר). התקני איזון העומסים משמים לניהול הגישה לכ- 60 שרתים (פיזיים ו- וירטואליים). תיתכן הגבה משמעותית של השימוש בתעבורה מוצפנת.

התקנים אלו הם במצב של End-of-Life והמשרד נדרש להחליפם בהתקנים חדשים.

בכפוף לחוק חובת המכרזים, התשנ”ב – 1992, המשרד נערך לפרסום מכרז לאספקה, הטמעה ותחזוקה של התקני איזון עומסים שיחליפו את ההתקנים הקיימים ויספקו שירותים נוספים על אלו המסופקים באמצעות ההתקנים הקיימים כיום. כשלב מקדים לאיפיון מכרז ובהתאם לסעיף 14א/ לתקנות חובת המכרזים, התשנ”ג – 1993 פנייה מוקדמת לקבלת מידע, המשרד מבקש לקבל מידע על התקני איזון עומסים ועל הגורמים איתם ניתן להתקשר לאספקה, הטמעה ותחזוקה של התקנים אלו. על-בסיס המענה לבקשת RFI זו יבחן המשרד את תצורת ההתקנים החדשים שיותקנו ואת השירותים שיסופקו באמצעותם.