משרד הכלכלה פירסם מכרז לרכישת שירותי ניהול הצבעות דיגיטליות עבור אגודות שיתופיות

14:48 18.11.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

משרד הכלכלה והתעשייה/האגף לאיגוד שיתופי פירסם מכרז לרכישת שירותי ניהול הצבעות דיגיטליות עבור אגודות שיתופיות. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז זה הוא 9 בינואר 2023.

המשרד מדגיש: “יובהר כי ההתקשרות עם הזוכה במכרז זה מותנית בקיום תקציב מתאים ובהנחיות החשב הכללי לשנה בהיעדר תקציב”.

בנוסח המכרז נאמר כי “האגף לאיגוד שיתופי במשרד הכלכלה והתעשייה הוא הרגולטור של האגודות השיתופיות בישראל. רשמת האגודות השיתופיות פועלת בהתאם לסמכויות שהוקנו לה  בפקודות האגודות השיתופיות והתקנות שהותקנו מכוחה. האגף  עוסק בכל מעגל החיים של האגודות השיתופיות החל משלב הרישום והקמתן דרך הפיקוח והבקרה על התנהלותן החברתית, הכלכלית והדמוקרטית ועד למעורבות בהליכי הפירוק שלהן.

“האגודה השיתופית נדרשת במהלך חייה לקבל החלטות שונות הקשורות להתנהלות היום יומית שלה ובכלל זה  החלטות בקשר לבחירת מוסדות האגודה.

“מבדיקה שנערכה על ידי האגף לאיגוד שיתופי נמצא כי חסם מרכזי העומד בפני אגודות שונות שהוקמו  באזורי הפריפריה הגאוגרפית או החברתית או אגודות כאמור אשר נמצאות בשלבי הקמה, הוא הצורך בקבלת החלטות באמצעות כינוס פיזי – דבר המקשה עד מאוד על התנהלותן השוטפת.

“על-מנת להימנע מהצורך בכינוס אסיפה פיזית של כלל חברי האגודה, דבר המקשה מאוד על חבריה ומתוך מטרה להגדיל את אחוזי ההשתתפות הפעילה של חברי האגודה בהתנהלותה השוטפת,  המשרד מעוניין להגדיל את אחוזי ההשתתפות של חברי האגודה בהתנהלות השוטפת שלה ובקבלת ההחלטות שלה  ועל כן מעוניין להתקשר עם ספק אשר יספק לאגודות שייבחרו ע”י המשרד שירותי ניהול  הצבעות דיגיטליות.

“השירותים הנדרשים: המשרד מעוניין להתקשר עם ספק אשר יספק לאגודות שייבחרו ע”י המשרד שירותי ניהול  הצבעות דיגיטליות.

“המשרד יעביר לזוכה במכרז זה את רשימת האגודות שייבחרו על ידו לקבלת שירותי ניהול ההצבעות הדיגיטליות מהזוכה והזוכה יידרש לפנות באופן ישיר לכל אגודה לצורך אספקת השירותים כאמור במפרט המכרז. יודגש כי המשרד לא יהיה מעורב בשירותים שיעניק הזוכה לאגודות שייבחרו, לא יהיה חשוף לכל מידע שיעלה בתוך השימוש בכלי במסגרת מכרז זה, ולא יישא בכל אחריות בגין השימוש שיעשו האגודות בכלי שיספק הזוכה.

“לצורך מתן השירותים, המציעים יציגו במסגרת הצעתם כלי טכנולוגי אשר עומד בדרישות הבאות: יכולת זיהוי ודאית של חבר האגודה המצביע באמצעות “הזדהות חזקה” כדוגמת תעודת זהות, מספר טלפון, סיסמה חד פעמית (OTP) ועוד; יכולת מניעת כפל הצבעות; יכולת מניעת זיוף זהות הבוחר;  יכולת לשקלל את תוצאות ההצבעה; יכולת שמירה על חשאיות ההצבעה לרבות היעדר יכולת לאחזר את המידע באופן המזהה את הצבעת חבר האגודה.

“נותן השירותים יידרש לצרף להצעתו מסמך איפיון של הכלי הטכנולוגי המוצע לאספקת השירותים נשוא המכרז. מסמך האיפיון יתייחס בין היתר להתאמת הכלי הטכנולוגי לכלל הדרישות המפורטות.

“נותן השירותים יידרש לספק שירותי תמיכה טכנית לאגודות שישתמשו בשירותיו לניהול ההצבעות וזאת במהלך כל תקופת ההתקשרות.

“היקף השירותים במכרז זה לא יעלה על 100,000 ₪ כולל מע”מ. יודגש כי צפי המשרד לעניין היקף ההתקשרות הינו נכון למועד פרסום המכרז וכי צפי זה אינו מחייב את המשרד לרכוש שירותים מהזוכה בהיקף כלשהו בזמן מן הזמנים”.

[הערה: ההדגשה אינה מופיעה במקור].