משרד הכלכלה: מכרז לקבלת שירותי מידע עסקי

20:31 27.12.2014

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד הכלכלה

נושא המכרז: מכרז לקבלת שירותי מידע עסקי

מס’ המכרז: 73/14

תאריך פרסום: 25 בדצמבר 2014

מועד אחרון: 5 בפברואר 2015

הערות: מרכז ההשקעות  במשרד הכלכלה, פונה לקבלת הצעות לאספקת שירותי מידע עסקי אשר דרוש לצרכי בקרה ומעקב שמנהלות יחידות שונות במשרד (מרכז ההשקעות, לשכת המדען הראשי, חשבות, מערכות מידע, מינהל סחר חוץ ויחידות נוספות) אחר גופים שונים לרבות גופים הזוכים לתמיכה ולעיתים גם למטרות מחקר סטטיסטי ולעדכון נתוני המשרד.

על המציע להיות מחזיק מאגר מידע זמין, מקיף ומעודכן על מירב הגופים בסקטור העסקי בישראל ובעל גישה למאגרי מידע בינלאומיים. מן המציע תידרש יכולת להמציא סוגים שונים של מידע במשיכה או בדחיפה לגבי הסקטור העסקי בישראל בכללותו, ברמות שונות של עיבוד וניתוח, לפי הגדרת כל משתמש. על המקורות עליהן יתבסס מאגר המידע של המציע להקיף את כל המקורות הגלויים הזמינים בישראל, מערך לאיסוף מידע באופן יזום (בפניה לתאגיד), מידע שנמסר מספקים לגבי עמידה בתשלומים, וגישה למאגרי מידע בינלאומיים.

המכרז הינו מכרז דו-שלבי כמפורט במסמכי המכרז: בשלב ראשון יבדקו אמות המידה האיכותיות המופיעות במכרז ולאחר מכן תבחן הצעת המחיר.

בין דרישות הסף: על המציע להיות בעל ניסיון קודם מוכח של 3 שנים במהלך 5 השנים האחרונות במתן שירותי מידע עסקי על בסיס “מאגר מידע” כמשמעותו בחוק הגנת הפרטיות. המציע מחזיק ומנהל מאגר מידע עדכני כמשמעותו בחוק הגנת הפרטיות, ובהתאם להוראותיו. המציע מחזיק מאגר מידע עדכני הרשומים בו לפחות 100,000 עסקים פעילים שהינם עסקים קטנים, עסקים גדולים, ועסקים שהם  מפעלים תעשייתיים, והמעודכן עדכון רוחבי שוטף ממקורות מידע גלויים (כגון: רשם החברות, עיתונות, בתי-משפט, הבורסה או הרשות לניירות ערך וכדומה). המציע הינו צד להסכם אחד לפחות חתום לקבלת מידע ודו”חות עסקיים מספקי מידע מרחבי העולם (גישה למאגרי מידע בינלאומיים).