משרד הכלכלה: מכרז לייעוץ במתן פטור מאישור תקן רשמי למוצרים מיובאים בתחום החשמל והאלקטרוניקה

15:00 12.12.2013

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד הכלכלה

נושא המכרז: מכרז לייעוץ במתן פטור מאישור תקן רשמי למוצרים מיובאים בתחום החשמל והאלקטרוניקה

מס’ המכרז: 66/13

תאריך פרסום: 12 בדצמבר 2013

מועד אחרון: 15 בינואר 2014

הערות: שר הכלכלה רשאי מכוח חוק התקנים התשי”ג -1953 לקבוע תקנים רשמיים על טובין ומוצרים. היבואנים נדרשים להציג אישור ת”ר ממכון התקנים הישראלי על עמידה בתנאי השחרור שקבע הממונה על התקינה בהוראותיו בנוגע לטובין ומוצרים בפרטי מכס שבצו ייבוא חופשי, תשע”ב -2012 על עדכוניו מעת לעת שנדרש אישור ת”ר לצורך שחרורם מבית המכס.

הוראת המנהל הכללי של משרד הכלכלה – הוראה מספר 2.6 – מסדירה את יכולתו של המשרד להעניק פטור מעמידה בתנאים שנקבעו בצו ייבוא חופשי לצורך שחרור טובין ומוצרים מבית המכס וזאת בהתאם לסמכות שנקבעה בסעיף 2(ג)(2) בצו ייבוא חופשי. נותן השירותים יידרש לסייע לממונה על התקינה או למי מטעמו לבדוק את עמידת הבקשה של מבקש הפטור מאישור ת”ר בתנאים שנקבעו בהוראת המנכ”ל ולתת המלצה מקצועית בכתב לצורך מתן הפטור, סירובו או התנייתו בתנאים אשר לפיה יחליט הממונה או מי מטעמו

הזוכה/הזוכים יספקו למשרד את השירותים נשוא מכרז זה: שירותי סיוע לממונה בבדיקת בקשות למתן פטור מאישור תקן רשמי לטובין ומוצרים מיובאים וכתיבת חוו”ד מקצועית לבקשות למתן פטור מאישור ת”ר. חוות הדעת יינתנו על ידי יועץ בתחום הנדסת החשמל ויועץ בתחום הנדסת אלקטרוניקה. היקף שעות אספקת השירותים עד 50 שעות בממוצע בחודש ליועץ בתחום האלקטרוניקה ועד 50 שעות ממוצע בחודש ליועץ בתחום החשמל, למשרד בלבד שמורה האופציה לתוספת של עד 25 שעות בממוצע לחודש לכל יועץ, בכפוף לצרכי המשרד, למגבלות התקציב, לאישור התקציב מדי שנה בשנה, ולהוראות כל דין ובכלל זה הוראות חוק התקציב, הוראות חוק חובת המכרזים, תשנ”ב- 1992, התקנות שהותקנו מכוחו ותנאי ההסכם שייחתם עם הזוכה.