משרד הכלכלה: מכרז אספקת אמצעי תשלום הטעונים בערך צבור עבור צוותי הרפואה

הגוף המפרסם: משרד הכלכלה/הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים

נושא המכרז: מכרז אספקת אמצעי תשלום הטעונים בערך צבור עבור צוותי הרפואה

מס’ המכרז: 9/21

מועד אחרון: 24 באוקטובר 2021

הערות: “בהתאם להחלטת ממשלה ‘הוקרה לצוותי הרפואה’ שמספרה 391 מיום 1 בספטמבר 2021, במטרה להוקיר את צוותי הרפואה ועובדי מערכת הבריאות, אשר נמצאים בחזית המאבק בנגיף הקורונה החדש המזמין מעוניין ליתן לצוותי הרפואה הטבה חד פעמית בדרך של אמצעי תשלום הטעון בערך צבור לשימוש בעסקי תרבות ופנאי.

“לשם כך, ובמטרה לסייע לעסקים שפעילותם העסקית נפגעה מאוד כתוצאה מהנגיף אשר הביא לסגירתם במשך תקופות ממושכות ואשר גם במועד פרסום מכרז זה אינם יכולים לשוב לפעילות מלאה עקב מגבלות התו הירוק, הוחלט כי את הכרטיס ניתן יהיה לממש בעסקי תרבות ופנאי”.

“כמות הכרטיסים המוערכת הינה כ- 60,000 וערך הנקוב בכל כרטיס יהיה 900 ₪. יודגש כי מדובר בהערכה בלבד והיא אינה מחייבת את המזמין.

עפ”י נוסח המכרז, אמצעי תשלום הטעון בערך צבור הוא כרטיס נטען בשווי כספי חד-פעמי אשר לא יעלה על סכום של 1,250 ₪ המאפשר שימוש בבתי-עסק המכבדים כרטיסי אשראי בישראל (כולל בעסקים שמערכות התשלומים שלהם עובדות לפי תקן EMV), ללא צורך בחשבון בנק (כמו מזומן). יודגש כי אין הכוונה לכרטיסי מתנה הניתנים לניצול בבתי-עסק מוגדרים.

* המכרז כולל רשימה של 97 מוסדות רפואיים לאספקת הכרטיסים לרבות בתי-חולים, קופות החולים, הנהלת משרד הבריאות ועוד. הרשימה שתצורף להסכם תכלול פרטי אנשי קשר וכמות כרטיסים לכל מרכז רפואי.