משרד החקלאות: מכרז לרכש מערכת להלבנת קבצים (אבטחת מידע) עבור יחידת המחשוב במשרד

הגוף המפרסם: משרד החקלאות ופיתוח הכפר

נושא המכרז: מכרז לרכש מערכת להלבנת קבצים (אבטחת מידע) עבור יחידת המחשוב במשרד

מס’ המכרז: 67/2017

תאריך פרסום: 21 בדצמבר 2017

מועד אחרון: 28 בינואר 2018

הערות: בהמשך להחלטת ממשלה מס’ 2443 “קידום אסדרה לאומית והובלה ממשלתית בהגנת הסייבר”,  משרד החקלאות  ופיתוח הכפר מעוניין לבחור בספק/ים זוכ/ים עבור מערכות אבטחת מידע למימוש ההחלטה.

הלבנה קבצים הינו תהליך חד-כיווני המאפשר לבצע בדיקה וסילוק איומים במידע דיגיטלי הנכנס למשרד. תהליך זה כולל בדיקות תוכן המידע, בדיקות אבטחת מידע, סינון תכנים, סינון קוד זדוני (וירוסים, תוכנות ריגול וכדומה).

נדרשת מערכת הלבנת קבצים מרכזית גמישה המהווה שכבת הגנה נוספת לקיים על משאבי המשרד, המערכת תאפשר עבודה קלה של המשתמשים מבלי להתפשר על צורכי אבטחת המידע, ותאפשר יכולת לאכוף מדיניות אבטחת מידע.

במהלך תקופת ההתקשרות יהא עורך המכרז רשאי לרכוש רכיבים נוספים למערכת בהתאם למפורט במפרט הטכני.

המכרז הינו מכרז דו-שלבי. בשלב ראשון תיבחן העמידה של ההצעות בתנאי הסף עפ”י אמות המידה המפורטות במכרז זה. לאחר מכן ייפתחו מעטפות המחיר וייערך שקלול של עלויות.

תקופת ההתקשרות הינה תקופה בת שלושים ושישה חודשים מיום החתימה על הסכם ההתקשרות על ידי חשב/ת המשרד. לעורך המכרז זכות ברירה חד-צדדית להאריך תקופה זו במספר תקופות , שנה או חלק ממנה בכל פעם, שלא יעלו יחד על שלושים ושישה חודשים נוספים במצטבר, עד לסך כולל של 72 חודשים שיימנו מיום תחילת ההתקשרות .

ההתקשרות כולה כפופה לאישור ועדת המכרזים המשרדית, אישור תקציב המדינה מידי שנה וקיום תקציב בפועל.