משרד החינוך: מכרז בהיקפים משתנים לשירות שליחת מסרי SMS

הגוף המפרסם: משרד החינוך

נושא המכרז: מכרז בהיקפים משתנים לשירות שליחת מסרי SMS

מס’ המכרז: 96/12.19

תאריך פרסום: 2 בדצמבר 2019

מועד אחרון: 27 בינואר 2020

הערות: משרד החינוך, באמצעות מינהל תקשוב, טכנולוגיה ומערכות מידע, מבקש לקבל הצעות לשירות שליחת מסרי SMS; זהו מכרז פומבי בהיקפים משתנים, בו רק יחידות השירותים מוגדרות מראש, בעוד היקפן אינו מוגדר מראש וייקבע מעת לעת בהתאם לצרכי המשרד.

משרד החינוך פועל לשיפור השירות ולהעמקת הקשר עם עובדי ההוראה ואוכלוסיות נוספות במערכת החינוך. באמצעות מכרז זה, המשרד מבקש ליישם שירות להפצת מסרים (SMS) כחלק ממערך תמיכה ושירות השירות וכן כחלק ממערך הפצת מסרי מידע פירסומי.

השירותים הנדרשים במכרז זה, מיועדים להחליף פעילות ספקי שירות SMS פועלים מכח מכרז  (92/10.14 מאוקטובר 2014 (לאספקת שירותי שליחת מסרונים וכן אספקת יכולת לאחד ולהחליף שימוש ספורדי (לא סדיר) של ספקים נוספים מכח מכרזים של ממשל זמין.

יעדי השירות: הידוק הקשר בין המשרד לאוכלוסיות שונות במערכת החינוך, באמצעים טכנולוגיים המאפשרים תקשורת והעברת מסרים. מטרות השירות: המכרז נועד לענות על צרכי הארגון הכוללים הפצת מסרים תפעולים כגון OTP ומסרי מידע בעלי אופי שיווקי/הנגשת מידע.

אתגרים שהמערכת אמורה לפתור: יכולת הפצה של היקפים גבוהים של מסרים תוך עמידה בטיב שירות ושמירה על פרטיות הנמען ונוחות קבלה של המסרים בהתאם לאוכלוסייה המקבלת ובהתאם לסוג המסר. אתגרים שהמערכת יוצרת/עשויה ליצור: נדרש לוודא יכולת עמידה בקריטריוני טיב שירות במסגרת ההפצה של מאות אלפי  ועד מיליוני מסרים מהסוגים כפי שמפורט במסמכי המכרז.

בין דרישות הסף: המציע הוא בעל נפח פעילות של משלוח מסרי SMS בישראל בהיקף של לפחות 100 מיליון מסרים ללקוח בודד או לפחות 50 מיליון מסרים לשלושה לקוחות שונים בכל אחת מהשנים 2017 ו- 2018; המציע הוא בעל רישיון רט”ן  ו/או רישיון כללי אחוד בעל היתר לשירות מפ”א נייד מטעם משרד התקשורת.

השירות המבוקש נכלל בתוכנית העבודה של מינהל תקשוב, טכנולוגיה ומערכות מידע לשנים 2019 ואילך, כחלק מתוכניות העבודה של המשרד.