משרד החוץ פירסם מכרז להקמה והתקנה של סביבת עבודה דיגיטלית

14:05 04.01.2023

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

משרד החוץ/אגף תקשוב פירסם ב- 29.12.2022 מכרז להקמה והתקנה של סביבת עבודה דיגיטלית – פורטל, ניהול ידע וניהול למידה, כולל תחזוקה, תמיכה ושדרוג. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה הוא 15.2.2023.

“העבודה השוטפת של המשרד, הכוללת קשר בין היחידות השונות, קשר בין המטה לנציגויות, ועדכון שוטף, מחייבת סביבת עבודה דיגיטלית, אשר תנגיש לעובד נושאים כלליים בארגון ונושאים פרסונליים (הן היבטים אישיים והן חומרים/מערכות הרלבנטיות אליו). סביבת העבודה הדיגיטלית תכיל פורטל ארגוני, ניהול למידה והכשרות, ניהול ידע ועוד.

“הספק יתקין את המערכת בשלוש סביבות שונות שפועלות במשרד: סביבה פנימית שפתוחה לאינטרנט הציבורי ושתי  סביבות סגורות. כחלק מהסביבה הדיגיטלית יוצג למשתמש פורטל אישי אשר יהווה שער לכל המערכות אליו מורשה המשתמש בארגון, כולל תצוגות שונות ממערכות רוחביות והצפת מידע ממערכות אישיות.

“העובד יוכל לקבל מבט מקוון על מה שקורה במשרד, ובכל רגע נתון לראות תמונת מצב עדכנית – אישית וכלל ארגוני. ניתן יהיה להחצין בפורטל פרסומים שונים של הארגון, תהליכים ופרויקטים של היחידות השונות ובכך לייעל את העבודה של כל עובד בנפרד ושל המשרד בכללותו. הפורטל יהווה כלי טכנולוגי שתומך בתרבות הארגונית ונותן ייחודיות, החצנה וקשר לארגון”.