משרד החוץ: מכרז לרכישה, הקמה ואחזקה של מערכת לניהול קריאות ניהול IT Help Desk ארגוני, על מנת להחליף את המערכת הישנה הקיימת במשרד
הגוף המפרסם: משרד החוץ/אגף התקשוב
נושא המכרז: מכרז לרכישה, הקמה ואחזקה של מערכת לניהול קריאות ניהול IT Help Desk ארגוני, על מנת להחליף את המערכת הישנה הקיימת במשרד [לא מערכת המבוססת על אחסון בענן].
מס’ המכרז: 05-2017
תאריך פרסום: 6 במארס 2017
מועד אחרון: 25 באפריל 2017
הערות: המציע שהצעתו תיבחר במכרז, יספק למשרד מערכת ניהול קריאות וכן יגיש למשרד תמיכה ואחזקה של מערכת זאת, בהתאם לאיפיון המפורט בנספחים המצורפים למכרז.
המכרז מופנה למציעים בעלי ותק וניסיון מוכח העוסקים בפיתוח ואחזקה של מערכות תוכנה מוכרות לניהול Help Desk IT ארגוני. מובהר בזאת שאין להגיש הצעה לאספקת מערכת המבוססת על אחסון בענן.
תקופת ההסכם ותכולתו: תקופת הקמה ופיתוח שתמשך עד 6 חודשים. תקופת אחריות שתמשך 12 חודשים מתום ההקמה ותחילת העבודה. עד 10 שנות אחזקה ותמיכה שיחלו מתום תקופת האחריות.
המשרד אינו מחויב להזמין מהספק שירותי אחזקה למשך פרק זמן כזה או אחר. המשרד רשאי להודיע לספק על קיצור תקופת האחזקה לפי שיקול דעתו הבלעדי בהתראה של 30 יום מראש. למשרד שמורה הזכות לקצר ולסיים את ההתקשרות במועד מוקדם יותר.