משרד החוץ: מכרז הסכמי מסגרת עם ספקים מקצועיים-מומחים להגשת שירותי פעולות הסברה ושיווק ממוקד במרחב המקוון

הגוף המפרסם: משרד החוץ/אגף תקשורת והסברה

נושא המכרז: מכרז הסכמי מסגרת עם ספקים מקצועיים-מומחים להגשת שירותי פעולות הסברה ושיווק ממוקד במרחב המקוון, לקידום נושאים הסברתיים מגוונים הקשורים ליחסי החוץ של ישראל

מס’ המכרז: 3/2015

תאריך פרסום: 24 באוגוסט 2015

מועד אחרון: 11 באוקטובר 2015

הערות: השירותים נועדו לצורך קידום נושאים הסברתיים מגוונים הקשורים ליחסי החוץ של ישראל.

המשרד יפנה מעת לעת לספקים ברשימה מסויימת או שיפנה במקביל לספקים הכלולים במספר רשימות, ויאפשר להם להגיש הצעת מחיר לאספקת שירותים לשיווק ממוקד. בפנייתו יפרט המשרד מהם השירותים הנדרשים כולל מטרה, מטלות, שלבים ולוח זמנים.

זכייה במכרז פומבי זה מקנה לספק זכות להיכלל ברשימה ולהשתתף מעת לעת בהליך “פנייה להגשת הצעות”. המשרד מודיע מראש שאינו מחוייב לפעילות בהיקף מינימלי.

תיאור השירותים:

  • העסקת אנשי מקצוע מטעם הספק בתחומים מגוונים כגון הסברה, כלכלה, מינהל עסקים, שיווק, תקשורת, תוכן, פרסום, יחסי ציבור ועוד.
  • סיוע באיתור והגדרה של מסרים וקהלי יעד, המלצה לגבי אופן הפעולה והשיח מולם.
  • ניהול קמפיינים הסברתיים,  ניהול פעילות מקוונת.
  • ניהול ערוצים במדיה החדשה.
  • פעולות קידום ממומן של תכנים וערוצים ברשתות החברתיות ובמרחב המקוון.
  • עבודה עם מגוון רשתות כגון פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד.
  • פעילות מול קהל בינלאומי כולל יצירת תוכן וקידומו.
  • פיתוח, קידום והפצת תכנים כולל תוכן ויזואלי.
  • עבודת קריאייטיב, יצירה, עריכה, הפקה ועיבוד של תכנים מותאמים למרחב המקוון.
  • מחקר, בניית קהילה, מעורבות וניטור שיח ברשת.
  • ניתוח התחום המוגדר ברמה הסברתית/כלכלית/שיווקית, לפי העניין, כולל קביעת יעדים.
  • זיהוי הפוטנציאל הקיים של ישראל ביחס לשוק העולמי.
  • מיפוי אינטרנטי – במרחב המקוון,  איתור מוקדי השפעה עיקריים ביחס לאותו תחום (כגון רשתות חברתיות רלבנטיות, בלוגים, אתרי אינטרנט, משפיענים, לוקיישן, אירועים).
  • גיבוש תוכנית שיווק לקידום התחום המוגדר, הצגת תוכנית השיווק בפני האחראי וקבלת הערותיו.
  • יישום תוכנית השיווק/תוכנית הקידום שגובשה בהתאם להערות הממונה.
  • שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לקידום מסרים הסברתיים.
  • דיווח שוטף לממונה אודות אופן ההתקדמות בתוכנית השיווק, על-פי אבני הדרך והיעדים שנקבעו.
  • הגשת דו”ח פעילות מסכם כולל מסקנות והמלצות, בסיומה של כל מטלה.