משרד הבריאות: 2 מכרזי מסגרת למתן שירותי ייעוץ/אינטגרציה בתחום סייבר ואבטחת מידע

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרזים: מכרז מסגרת למתן שירותי ייעוץ בתחום סייבר ואבטחת מידע ומכרז מסגרת למתן שירותי אינטגרציה בתחום סייבר ואבטחת מידע

מס’ המכרז: 37-2016 ו- 27-2016

תאריך פרסום: 5 במאי 2016

מועד אחרון: 22 ביוני 2016

הערות: למכרז הראשון: משרד הבריאות מפעיל כיום מערכות שונות בתחום סייבר ואבטחת מידע ונדרש להתמודד מול איומים שונים על המידע,  התשתית ומערכות המידע השונות הן של משרד הבריאות, בתי-החולים הממשלתיים ומערכת הבריאות בכללותה. המזמין מעוניין לרכוש שירותי יעוץ ויישום בתחום סייבר ואבטחת מידע במטרה להגן מפני אותם האיומים, על-בסיס מערכות קיימות ומערכות עתידיות וכן לרכוש שירותים תומכים נוספים לפי צרכי המזמין. לצורך כך, מעוניין המזמין להקים במסגרת מכרז זה רשימה של ספקים העומדים בדרישות הסף והאיכות של המזמין ומסוגלים לספק את השירותים נשוא מכרז זה. הספקים הזוכים יהיו זכאים להתחרות בינם לבין עצמם לשם ביצוע חבילות השירותים במועדים הקבועים במכרז זה עבור המזמין מתוכם יבחר המזמין,  בהתאם לפנייה פרטנית אשר תופץ לספקים ולאחר קיומו של הליך תחרותי  ספק בפועל לביצוע חבילות שירותים שונות לפי צרכי המזמין.

למכרז השני:  משרד הבריאות מפעיל כיום מערכות שונות בתחום סייבר ואבטחת מידע. המזמין מעוניין לרכוש שירותי אינטגרציה, למערכות אלה, מערכות עתידיות ומוצרים ושירותים תומכים נוספים לפי צרכי המזמין. לצורך כך, מעוניין המזמין להקים במסגרת מכרז זה רשימה של ספקים העומדים בדרישות הסף והאיכות של המזמין ומסוגלים לספק את השירותים נשוא מכרז זה.