משרד הבריאות פירסם מכרז משלים למכרז פומבי מס’ 10-2022 לאספקת שירותי קישור מהירים לרשת האינטרנט (ISP) ושירותים מקצועיים נלווים

משרד הבריאות פירסם מכרז משלים למכרז פומבי מס’ 10-2022 לאספקת שירותי קישור מהירים לרשת האינטרנט (ISP) ושירותים מקצועיים נלווים. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 11 בדצמבר 2022.

“במשרד הבריאות מגוון פעילויות העולם הדיגיטלי המצריכות שרותי קישור מהירים לרשת האינטרנט.

“אגף טכנולוגיות דיגיטליות ודאטה [חטיבת רגולציה מחשוב ובריאות דיגיטלית] במשרד הבריאות פונה בזאת לקבלת הצעות פונה בזאת לקבלת הצעות עבור עבור אספקת שירותי קישור מהירים לרשת האינטרנט (ISP) ושירותים מקצועיים נלווים.

משרד הבריאות מפעיל שני קווי תקשורת ראשיים ושירותי ISP, המחברים את המשרד לרשת האינטרנט ונותנים מענה לצרכי המשרד. לקו אחד מספק את שירותי ה- ISP הזוכה במכרז 10-2022, באמצעות תשתית של חברת סלקום. לקו השני כיום מספקת חברת בזק בינלאומי את שירותי ה-  ISP.

מכרז זה הינו מכרז עבור אספקת שירותי ISP לקו השני שבבעלות המשרד. הקישור השני הנדרש במכרז זה הינו מענה על צרכי המשרד הדורשים שני חיבורים לאינטרנט מחברות שונות במטרה לחלק עומסים וגיבוי של החיבוריות לרשת האינטרנט באמצעות שתי חברות מתשתית שונה. לפיכך, הקישור השני נדרש להיות קישור ISP שאינו רץ על תשתיות סלקום מכוח הזכייה במכרז 10-2022.

על המציע לתת מענה לצורכי המזמין כמפורט בדרישות מכרז זה, באמצעות ספק ישראלי או ספק מחו”ל שיש לו נציגות בארץ ושיש לו יכולות טכניות מקומיות לתמיכה וייעוץ לפתרון. ניתן לספק את השירותים מושא מכרז זה באמצעות קבלן משנה.

תקופת ההתקשרות הראשונה הינה בת 5 שנים, עם אופציה של המזמין להארכתה לתקופות נוספות של שנתיים בכל פעם, וזאת עד לתקופה מצטברת בת 11 שנים אין באמור לעיל כדי לחייב המשרד במימוש התקשרות עם הספק הזוכה למשך התקופות האמורות.