משרד הבריאות פירסם מכרז לשירותי דיילות וניהול קמפיין לקידום החתמה על כרטיסי אדי בסמיכות לקלפיות ברחבי הארץ ביום הבחירות

משרד הבריאות פירסם ב- 25.8.2022 מכרז לשירותי דיילות וניהול קמפיין לקידום החתמה על כרטיסי אדי בקלפיות ברחבי הארץ ביום הבחירות. מועד ההגשה האחרון הוא 13 בספטמבר 2022.

תקציב ההתקשרות המיועד על ידי המזמין לצרכי התקשרות זו הינו 950,000 ₪ כולל מע”מ, ובנוסף עד 50,000 ₪ במסגרת תמריץ בהתאם למנגנון פרס.

השירותים יינתנו בחמישה איזורים; גליל ועמקים; נתניה – חיפה – קריות; המרכז; ירושלים והסביבה; דרום. “לאחר ההודעה על הזכייה במכרז, נציג המשרד יחד עם המציע הזוכה יסכמו את המיקום הסופי של האתרים בתוך כל היישובים בהתאם למספר האתרים שהוצע על ידי הספק בתכנית העבודה. המשרד שומר לעצמו את הזכות להורות לספק לשנות את מספר האתרים בין יישובים סמוכים באותו מחוז, לרבות ביום הבחירות”.

“תפקיד הדיילים הינו להציג, לקדם ולהנגיש את החתימה על כרטיסי אדי. כל טופס שהוחתם על ידי דייל, ייחתם גם על ידי הדייל עצמו לצורך זיהוי ובקרה. הספק יציב דייל אחד בכל אתר. הדייל יוצב באתר בשעות 10:00-20:00.

לידיעת הספק, במסגרת התקשרות קודמת לביצוע השירותים במערכת בחירות קודמת היו כ- 32,000  החתמות, עבורם שולם לספק כ- 700,000 ש”ח כולל מע”מ בהתפרסות של כ-700 מוקדים ברחבי הארץ באמצעות שני דיילים בכל מוקד.