משרד הבריאות פירסם הודעות על כוונות התקשרות בפטור ממכרז לגבי הדסק החרדי והדסק הערבי במשל”ט קורונה

משרד הבריאות פירסם הודעות על כוונות התקשרות בפטור ממכרז לגבי הדסק החרדי והדסק הערבי במשל”ט קורונה [מרכז השליטה הארצי למאבק בקורונה].

לגבי הדסק החרדי לא צורף מסמך כלשהו המסביר את פרטי ההתקשרות המתוכננת [עפ”י תקנה 3(29) – ספק יחיד] עם חברת שhנרג’י אי. איי. בע”מ, בהיקף של 3,920,670 ₪ לתקופה שמ- 20.7.2021 ועד 1.4.2022.

יצויין כי אין זו ההתקשרות הראשונה עם חברה זו. עפ”י פרסומים קודמים מדובר בחברתו של רוני נומה המשמש כיום כמנהל תחום קורונה בנתב”ג.

לגבי הדסק החרדי צורף מסמך הסבר חתום בידי אופיר אביב ראש המשל”ט. גם הפעם מדובר בהתקשרות עם איימן סייף ייעוץ וניהול בע”מ.

למסמך הבקשה של משל”ט קורונה צורף גם מכתב של איימן סייף בו נאמר בין היתר: “אני מציע את שירותי החברה שבבעלותי, איימן סייף ייעוץ וניהול בע”מ, לסיוע למשרד הבריאות ולפרוייקטור הקורונה בניהול משבר הקורונה בחברה הערבית.

“החברה הערבית מונה כ- 1.8 מיליון אזרחים, 21% מאזרחי מדינת ישראל, והיא כוללת בתוכה את האוכלוסייה הערבית, הבדואית, הדרוזית והצ’רקסית. החברה הערבית פרוסה בכמה מקומות גיאוגרפיים: צפון, משולש, דרום, מזרח ירושלים וערים מעורבות.

“החברה הערבית צלחה את משבר הקורונה (הגל הראשון עד הגל השלישי), כמו כלל החברה הישראלית בצורה יחסית טובה וזאת, בין היתר, בזכות הניהול הנכון של המשבר מצד משרד הבריאות ומגן ישראל בהובלת הדסק הערבי, שיתוף הפעולה עם ראשי הרשויות, ארגוני חברה אזרחית, קופות החולים והצוותים הרפואיים ורתימה של גופי הביצוע כגון פיקוד העורף, מד”א ועודף למשימה.

“בשל ההצלחה בניהול המשבר והירידה במספר החולים המאומתים הוחלט לסיים את פעילות   הדסק הערבי ב- 15.6.2021. כעת, עם התפרצות המגיפה ועם העלייה במספר החולין, משרד הבריאות ומדינת ישראל מבקשים להחזיר את הפעילות של הדסק במגן ישראל”.

הערות: ידיעות קודמות בנושא זה פורסמו באתר זה כאן, כאן ו- כאן.