משרד הבריאות פירסם הודעה על כוונת התקשרות עם VMware ישראל בהיקף 11.5 מיליון ₪ לשלוש שנים

משרד הבריאות פירסם הודעה על כוונת התקשרות עם VMware ישראל בהיקף 11,586,290 ₪ לתקופה של שלוש שנים.

דניאל זוהר CTO בחטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים/אגף מערכות מידע ותהליכי עבודה, ונעמה פרי-כהן מנהלת האגף כותבים בכוונת ההתקשרות כי חטיבת המרכזים הרפואיים מבקשת לקנות פיתרון מסוג VDI Horizon ופיתרון משלים של מערכת NSX לטובת יצירת מיקרו-סגמנטציה ברשת. פיתרון זה “יתמוך בהקמת כלל התשתיות של החטיבה בתצורה עננית ללא DC ויתמוך במקביל ב- VDI על שרתים פיזיים”.

“בהתאם להוראות התכ”ם 16.2.17 הסכם תנאים ומחירים מוסכמים עם חברת VMware.  ההתקשרות תבוצע באמצעות תיחור בין שני הספקים המורשים של היצרן לשווק את המוצרים.

“במרכזים הרפואיים הממשלתיים קיימות מערכות של שרתים וירטואליים מתוצרת VMware. חטיבת בתי-החולים מעוניינת לממש יכולות אבטחת מידע ללא סוכנים כחלק מובנה ברכיב ה- Hypervisor על-מנת לצמצם את מרחב התקיפה ולצמצם התקנה ותפעול סוכנים.

“אנו מעוניינים לעשות שימוש בכלי ניהול אחד לסביבה הוירטואלית ולעומסי עבודה מסוג שרתים וירטואליים, שולחנות עבודה וירטואליים וקונטיינרים. בנוסף, לספק יכולת הגנה מכלי מרכזי לעומס עבודה לכלים אלה – שרתים, שולחנות עבודה וירטואליים וקונטיינרים וירטואליים.

“פיתרון ה- VDI של הורייזון קיים במספר בתי-חולים. נרצה להרחיב את המערכת על-מנת לתת פיתרון למתקפת סייבר (הקמת תחנות עבודה במהירות). בנוסף, נרצה לבצע סטנדרטיזציה של כל רשת המרכזים הרפואיים למעבר למערכת אחידה, כולל חטיבת המרכזים הרפואיים עצמה”.