משרד הבריאות: מכרז מסגרת למתן שירותי חיסונים והקמת מתחמי חיסון מרוכזים עבור המשרד

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז מסגרת למתן שירותי חיסונים והקמת מתחמי חיסון מרכוזים עבור המשרד

מס’ המכרז: 52/2021

תאריך פרסום: 23 באפריל 2021

מועד אחרון: 6 במאי 2021

הערות: “ספקים שייכללו במאגר הספקים יקבלו מעת לעת פניות פרטניות מהמשרד לפעילויות שונות, ויגישו הצעותיהם לפניות פרטניות אלו. בין ההצעות לפניות הפרטניות יתקיים הליך תחרותי,  והזוכה בפנייה הפרטנית יספק את השירותים בהתאם למפורט במפרט השירותים ובפנייה הפרטנית.

משרד הבריאות מעוניין להתקשר במסגרת מכרז מסגרת זה עם ספקים אשר יבצעו חיסונים נגד נגיף (וירוס) קורונה. החיסונים יינתנו למתחסנים על ידי אנשי מקצוע המיומנים בביצוע חיסוני0 (מחסנים מוסמכים כהגדרתם לעיל) ועומדים בכל נהלי משרד הבריאות לביצוע חיסונים.

“ביצוע החיסונים והקמת מתחמי חיסון ייעודיים יבוצעו במסגרת פניות פרטניות שיבצע המשרד מעת לעת על פי הצורך.

“יובהר כי ביצוע החיסונים יכול להתבצע הן במתחמי חיסון מרוכזים שיוקמו על ידי הספק הזוכה בפניה הפרטנית והן ביצוע חיסונים למרותקי-בית וגורמים נוספים שאינם ברי חיסון על ידי הפעלת ניידת חיסונים שתופעל על ידי הספק הזוכה בפנייה פרטנית.

תמצית השירותים הנדרשים: השירותים הנדרשים הם שירותי מתן חיסונים בנקודות שונות ברחבי הארץ לרבות הפעלת ניידת חיסונים מטעם הספק הזוכה בפניה פרטנית והקמת מתחמי חיסון מרוכזים על ידי ספק שיזכה בפנייה פרטנית: משיכת חיסונים, לרבות שינוע, ממחסני ס.ל.א או מנקודה מרכזית אחרת אותה יקבע המשרד; ביצוע חיסונים בפריסה ארצית על פי הגדרת המשרד; החזרת בקבוקונים ריקים לס.ל.א; דיווח במערכות המידע של המשרד (נחליאלי).

“כבר עתה יובהר כי במסגרת מכרז מסגרת זה נקבע מחיר מקסימום לביצוע חיסון לאדם העומד על סך 45 ₪ (לא כולל מע”מ) לרבות עלויות השינוע. במסגרת פניה פרטנית רשאי המשרד לכלול רכיבי עלות נוספים (לדוגמה, עלות לפתיחת נקודה זמנית לביצוע חיסונים אד הוק), ובנסיבות מיוחדות, לקבוע מחיר מירבי לביצוע חיסון ושינוע גבוה יותר. כמו כן רשאי המשרד לכלול תנאי סף נוספים ופרמטרים איכותיים על פי שיקול דעתו במסגרת התיחור הפרטני”.