משרד הבריאות: מכרז למתן שירותים ברשתות חברתיות באינטרנט דוגמת פייסבוק, יו-טיוב, טוויטר ועוד וכן ניטור וניתוח מידע וניהול משברים

הגוף המפרסם: משרד הבריאות – אגף רכש, נכסים ולוגיסטיקה

נושא המכרז: מכרז למתן שירותים בתחום המדיה החברתית: רשתות חברתיות באינטרנט דוגמת פייסבוק [Facebook], יו-טיוב [YouTube], טוויטר [Twitter] ועוד.

מס’ המכרז: 03/2013

תאריך פרסום: 30 בדצמבר 2013

מועד אחרון: 5 בפברואר 2014

הערות: משרד הבריאות מבקש לקבל הצעות להפעלה וניהול של פעילותו במדיה החברתית באינטרנט. המדיה החברתית מהווה כלי תקשורתי להעברת מסרים והודעות של המשרד לידיעת הציבור הרחב תוך שיתוף פעולה עימו, מענה לשאלות וגיוס קהל חדש. מטרת המכרז היא הגדלת הנוכחות של משרד הבריאות בעולם המדיה החברתית וחבירה לקהל מטרה רלבנטי תוך גיוס והרחבת קהילות המשתמשים בפייסבוק וביו-טיוב. משרד הבריות מעוניין לבחור ספק אשר ינהל באופן שוטף את פעילות המשרד בתחום המדיה החברתית, יקדם את ערוצי המשרד ויפרסמם ברחבי הרשת, יענה לשאלות גולשים ויהפכם לאפיק מידע הזורם באופן ישיר מדוברות משרד הבריאות אל הציבור הישראלי ללא כל תיווך. בנוסף לכך, ינטר את הרשת ויתריע על מגמות המתרחשות בה.

יובהר כי בעיתות חירום (משברים הנוגעים ישירות לפעילות משרד הבריאות דוגמת התפרצות נגיף הפוליו או מחלות אחרות, ותביעות ופרסומים שליליים אודות משרד הבריאות שעוררו הדים רבים) נציג הספק יהיה זמין 24 שעות ביממה, לא כולל שבתות וחגים.

בין השירותים הנדרשים: הגדלת מספר החברים באתר פייסבוק ב- 40,000 חברים לכל הפחות לכל שנת התקשרות; נכון למועד פרסום המכרז האתר מונה כ- 80,000 גולשים.

לגבי ניטור וניתוח מידע וניהול משברים, השירות המבוקש כולל מעקב וניטור השיח אודות משרד הבריאות והמידע הרלבנטי לפעילות המשרד ברשתות החברתיות והעברתו בזמן אמת לדובר/ת המשרד לצורך מתן מענה מהיר ויעיל ומניעת משברים/צמצומם. המעקב יתנהל בכל מרחב האינטרנט האקטיבי בישראל: פורומים, בלוגים, מאמרים, טוקבקים ורשתות חברתיות.