משרד הבריאות: מכרז לכלי ניהול פרוייקטים ולהטמעתו

19:00 22.03.2014

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז לכלי ניהול פרוייקטים ולהטמעתו

תאריך פרסום: 20 במארס 2014

מועד אחרון: 13 במאי 2014

הערות: משרד הבריאות מבקש לקבל הצעות לרישוי, הטמעה ותחזוקה של כלי ניהול פרוייקטים עבור אגף המחשוב של המשרד. לאגף נדרשת מערכת תוכנה אשר תאפשר לנהל את פרוייקטי האגף בהיבטי לוחות זמנים, משאבים ותקציבים, וכן תאפשר לנהל את תיקי (פורטפוליו) הפרוייקטים, תוך תעדוף הפרוייקטים, משאבי האגף, פעילויות התחזוקה ודרישות לקוחות האגף. בהמשך, שואף המשרד לעשות שימוש במערכת לניהול פרוייקטים ביחידות נוספות במשרד הבריאות, וכן שוקל אפשרות לשימוש לניהול פרוייקטים ביחידות נוספות של המשרד, יחידות סמך ומוסדות רפואיים כמו בתי-חולים.

בין תנאי הסף: על הפתרון להיות מבוסס על מוצר מדף לניהול פרוייקטים ופורטפוליו פרוייקטים, כהגדרתו בפרק ההגדרות. על הפתרון לפעול מעל מערכת ההפעלה Microsoft Windows. על שפת ממשק המשתמש של הפתרון לפעול בעברית, באופן מלא ועם RTL (כיוון כתיבה מימין לשמאל).

מכרז זה יוכל לשמש עבור שימושים נוספים עתידיים של המשרד, מעבר לניהול פרוייקטי אגף המחשוב, ובתוך כך ניהול פרוייקטים ומשימות בתחומים כמו בינוי, רישוי, פיקוח ובקרה, חיסונים, הדרכות, שירותים, ועוד.

מכרז זה יוכל לשמש גם יחידות נוספות של המשרד, כמו גם יחידות סמך ומוסדות רפואיים כמו בתי-חולים. המוסדות הרפואיים יוכלו לבצע התקשרות עצמאית מתוקף מכרז זה, ורשאים להתקשר עם הזוכה במכרז זה באמצעות חוזה והזמנה ישירות מהמוסד הרפואי, כולל הרחבות התקשרות בעתיד.

המשרד רשאי לפצל את הזכייה בין שני ספקים או יותר על פי שיקול דעתו.