משרד הבריאות מבקש להתקשר בפטור עם חברת לינקדאין במסגרת הרחבת ערוצי הגיוס של המשרד בעולמות הדיגיטל השונים

ב- 4 באפריל 2019 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: ישראל מבקשת להצטרף לממשלות בעולם המשתמשות בשירותי LinkedIn לשם גיוס כוח אדם איכותי לשירות הציבורי.

זאת במסגרת כוונת התקשרות בפטור ממכרז שפירסם אז משרד ראש הממשלה/נציבות שירות המדינה (נש”מ)/אגף בכיר בחינות ומכרזים.

בעקבות הידיעה שפירסמתי פורסמה גם ידיעה בנושא בדה מארקר מאת שגיא כהן תחת הכותרת המדינה תשלם 745 אלף שקל ללינקדאין כדי לאתר עובדים לשירות הציבורי.

בכותרת-המשנה נאמר כי “נציבות שירות המדינה תשתמש בשירותי הרשת החברתית המקצועית, שלה שני מיליון משתמשים בישראל, כדי לסייע בגיוס עובדי מדינה – בעיקר לתחומי היי-טק “יש הכרח בשימוש בפלטפורמה זו בשוק התחרותי שבו אנו מצויים“. בידיעה צויין כי הידיעה הראשונית על כך פורסמה ב- Read IT Now.

= = = = = = = = = =

עתה מסתבר כי משרד הבריאות מבקש להתקשר בפטור עם חברת לינקדאין במסגרת הרחבת ערוצי הגיוס של המשרד בעולמות הדיגיטל השונים.

במסמך של מינהל משאבי אנוש/אגף משאבי אנוש/יחידת הגיוס והשמה של משרד הבריאות נאמר בין היתר כי “יחידת הגיוס והשמה פועלת לגיוס כוח אדם איכותי ובעל הכשרה מתאימה לדרישות המישרות השונות במשרד הבריאות. היחידה מתמודדת באופן קבוע עם קושי משמעותי באיוש כלל המישרות הפנויות במשרד ובפרט מישרות מפתח, הנקראות גם מישרות קשות איוש, שלהן דרישות סף מחמירות כגון הכשרה מקצועית בתחומים שונים, ניסיון קודם בתחום וכו’.

“במטרה להתמודד עם הקושי בגיוס, להגיע ליותר מועמדים פוטנציאליים ולשווק את משרד הבריאות כמקום עבודה אטרקטיבי, יש להרחיב את ערוצי הגיוס של משרד הבריאות בעולמות הדיגיטל השונים.

“לשם כך אנו מעוניינים להתקשר עם חברת לינקדאין. זוהי רשת חברתית בינלאומית שמטרתה ליצור חיבורים עסקיים וקשרים מקצועיים בין קולגות לעבודה ובין משתמשים ואנשי מקצוע בכל העולם. זו פלטפורמה בעלת ניסיון רב בתחום הגיוס וההשמה אשר פועלת במשק מאז שנת 2022. כיום יש 680 מיליון משתמשים רשומים מכל העולם”.

“[…] היות ומדובר במערכת מקוונת שפועלת מזה שנים, החיבור לאתר, מתן השירות ופרסום המישרות יתבצע באופן מיידי. החברה מעניקה שירותי תמיכה וליווי בתחום גיוס והשמה”.

היקף ההתקשרות: 70,000 ₪ לשנה עם אופציה להארכה בשנה נוספת בסכום זהה נוסף.