משרד הבריאות/המרכז לבריאות הנפש באר יעקב נס ציונה: הזמנה להציע הצעות לעמדות קיוסק ממוחשבות מעוצבות אנטי ונדליות

הגוף המפרסם: משרד הבריאות/המרכז לבריאות הנפש באר יעקב – נס ציונה/המרכז הרפואי לבריאות הנפש מרחבים

נושא המכרז: הזמנה להציע הצעות לעמדות קיוסק ממוחשבות מעוצבות אנטי ונדליות במחלקות האשפוז [עמדות קיוסק ממוחשבות מעוצבת עם שילוט דיגיטלי אנטי ונדלי]

מס’ המכרז: 7/2021

תאריך פרסום: 19 בדצמבר 2021

מועד אחרון: 26 בדצמבר 2021

הערות: כמות עמדות מוערכת: 30 עמדות

העבודה הכלולה: עמדות מידע ופעילות במחלקות האשפוז שפועלות לרווחת המטופלים והגדלת מיומנות השימוש במחשב.  עמדת המידע תכלול חומרה אנטי וונדלי מתאימה לשימוש בית החולים כגון: מסך מגע, זכוכית מחוסמת, מקלדת. העבודה כוללת אספקת כל העבודה/הציוד/המכשירים/החומרים, וביצוע כל הפעולות הקשורות להתקנת העמדות במחלקות כמפורט במסמך זה ו/או בשרטוטים הנלווים; כולל גם כל דבר שהוא חלק מעבודה זו אף אם אינו מוזכר בפרוש, ובזה כלול: ייצור/הבאה/פירוק מאריזה/טיפול/הרכבה/הצבה/פילוס/חיבור כל הציוד, בהתאמה ללוח זמנים של הקבלן. היצרן/ספק אחראי לפקח ולבדוק עבודות הכנה אלו, ולהבטיח כי פתחים בגודל  מתאים יימצאו על מנת לאפשר את הכנסתו של הריהוט הזה לתוך המבנה – ואת הצבתו במקום המיועד.

עמדה הקיוסק האנטי וונדלי תכלול ציוד אנטי ונדליות: מסך בעל בהירות גבוהה. מסך בעל זווית צפיה גבוהות 170 מעלות. מסך מגע. מחשב מזערי שיקבע ע”י המזמין ומפורט בהמשך. רמקולים פנימיים. מעמד מתכת. מארז סגור עם נעילה. צבע אלקטרוסטטי. נעילה. עכבר מוטמע בתוך המבנה של העמדה.