משרד הביטחון: דרוש/ה: ראש היחידה לביקורת תקשוב, מערכות מידע וסייבר

15:12 28.07.2017

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

הגוף המפרסם: משרד הביטחון [יחידת מבקר מערכת הביטחון]

התפקיד: דרוש/ה: ראש היחידה לביקורת תקשוב, מערכות מידע וסייבר [רמת תפקיד: ר’ חטיבה]

מועד הפרסום: 26 ביולי 2017

מועד אחרון: 9 באוגוסט 2017

תיאור התפקיד: אחריות לעריכת ביקורות בתחומי התקשוב, מערכות המידע, אבטחת המידע והסייבר במערכת הביטחון.

פירוט התפקיד: ניהול ואחריות על עריכת ביקורות בתחומי התקשוב, מערכות המידע, אבטחת המידע והסייבר בכלל הגופים במערכת הביטחון. תכנון ועריכת ביקורות על פי התקנים המקצועיים האוניברסליים, הוראות חוק, ההנחיות וההוראות המקצועיות הפנימיות של מבקר מערכת הביטחון. ריכוז הפעילות בתחומי הביקורת של יחידתו , לפי נושאי הביקורת. ניהול, הנחייה, הכוונה, תיאום ותדרוך צוותי הביקורת עליהם הוא מופקד. קיום בקרה, מעקב ופיקוח על איכות דו”חות הביקורת של הכפופים לו והגשתם לאישור מבקר מערכת הביטחון. ייזום הצעות לתוכנית העבודה הרב שנתית/שנתית לאישור ממעהב”ט, תכנון ועמידה בלו”ז תוכנית העבודה לעריכת הביקורות של יחידתו.

נדרש ניסיון של 5 שנים לפחות לאקדמאי בניהול פרויקטים באחד מהתחומים הבאים: מערכות מידע רחבות היקף/בניתוח מערכות מידע או בעריכת ביקורת בתחום מערכות המידע/באבטחת מידע/בפרויקטים מחשוביים גדולים ומורכבים/בניהול יח’ בתחום מערכות מידע ממוחשבות , רצוי במערכת הביטחון.

יתרון לבעלי ניסיון בעריכת ביקורת פנימית. כמו כן נדרשים הכרה טובה של עולם התקשוב והסייבר. נדרשת הכרה טובה עם תהליכי פיתוח בתחום התקשוב ומערכות המידע, רצוי בתחום האמל”ח. יכולת גבוהה בארגון וניהול משימות. הכרה רחבה של הארגון , המבנה , התפעול ותהליכי העבודה בתחום מערכות מידע ממוחשבות במערכת הביטחון/צה”ל/משרד הביטחון ובתעשיות הביטחוניות. יתרון למי ששימש בתפקיד פיקודי/ניהולי מקצועי בכיר ביחידות הביצוע בתחום התקשוב.