משרד האוצר פירסם מכרז למתן שירותי ליווי טכנולוגי ועריכת מכרזים טכנולוגיים עבור אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע

14:44 30.01.2023

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

משרד האוצר פירסם מכרז 01/2023 למתן שירותי ליווי טכנולוגי ועריכת מכרזים טכנולוגיים עבור אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע (טד”מ) במשרד. מועד ההגשה האחרון הוא 28 בפברואר 2023.

“משרד האוצר הוא משרד מטה המרכז את הפעילות הכלכלית של ממשלת ישראל. המשרד פרוש במספר אתרים. מטה המשרד והנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ממוקמים ברח’ אליעזר קפלן 1 בירושלים.

“האגף מספק ליחידות האוצר שירותים טכנולוגיים מגוונים ומתקדמים. לשם כך מפעיל האגף מגוון רחב של תשתיות טכנולוגיות, מפתח ומתחזק מערכות ויישומים שונים. במסגרת פעילותו השוטפת של האגף, מבוצעות פעילויות כגון רכש, התקשרויות, מכרזים, תחזוקת מערכות וציודים, ניהול ותחזוקת בסיסי נתונים, ביצוע תהליכי גיבוי, אפיון ופיתוח מערכות ועוד.

“האגף חותר לחדשנות דיגיטלית ומתן שירות מקצועי לכלל יחידות ואגפי המשרד. לטובת מימוש יעדיו של האגף, האגף מעוניין לקבל שירותי ליווי טכנולוגי ועריכת מכרזים טכנולוגיים על פי הנחיית האגף כמפורט להלן:

+ סיוע בניתוח סביבת העבודה הקיימת במשרד לשם זיהוי והערכת הפערים בין המצב המצוי של המשרד לבין המצב העתידי הרצוי, לצורך בניית תכנית עבודה אסטרטגית רב שנתית.

+ סיוע בגיבוש מסמכי מדיניות, יעדים שנתיים ורב שנתיים, עקרונות לתכניות פעולה להשגת היעדים וגיבוש פתרונות טכנולוגיים כמענה לבקשות וצרכים של לקוחות האגף.

+ שירותי ייעוץ מקצועי בתחומי תשתית וטכנולוגיה לצורך הכנת וכתיבת מכרזים כגון: ארכיטקטורת רשתות תקשורת, רשתות חומרה, בחירת כלים ומוצרים ועוד.

+ סיוע בבחינת חלופות למימוש פרויקטים טכנולוגיים לרבות ביצוע סקרי שוק והצגת מידע עדכני על אודות טכנולוגיות חדשות שיתאימו לצרכי המשרד ובניית מודלים כלכליים לבחינת החלופות.

+ ייעוץ מקצועי בנושאי פיתוח והגירה של פרויקטים קיימים לענן. שירותי הייעוץ הינם עבור סיוע בהכנת המסמכים הרלבנטיים הנדרשים למימוש התקשרויות באמצעות הוראת תכ”ם  וההוראות הנוספות ככל שיהיו בנושא ענן ממשלתי ציבורי.

+ כתיבת מסמכי מכרז (או תהליכי רכש אחרים) הנדרשים למימוש הפרוייקטים, עריכת מסמכי מכרזים בשיתוף נציגי החשבות והלשכה המשפטית של המשרד, עריכת מודעות פרסום למכרזים, הכנת נוסח המענה לשאלות הבהרה, ליווי הליכי בחינת ההצעות והשתתפות בוועדות משנה עד לשלב הכרזה על זוכה במכרז. ליווי שלב הבקשה לעיון במסמכי המכרז לאחר ההכרזה על הזוכה.

+ עריכת מכתבים לספקים המתמודדים במכרז ככל שיידרש ובהנחיית ועדת המכרזים.

+ סיוע בבקרה, פיקוח ומעקב על אופן יישום ומימוש המכרז.

+ ייעוץ מקצועי בתחומים טכנולוגיים נוספים שיידרשו לצורך מימוש השירותים.

*  הזוכה שיוכרז במכרז יחתום על הסכם התקשרות עם המזמין לתקופה של 12 חודשים, כאשר למזמין הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות בארבע תקופות נוספות, בנות שנה כל אחת, ועד ל- 48 חודשים נוספים.

** היקף העבודה המוערך הינו כ- 2,000 שעות בשנה ואולם יובהר כי מדובר באומדן משוער בלבד וכי אין בכך משום התחייבות של המזמין להעסקת המציע הזוכה בהיקף זה; היקף שירותי המציע הזוכה יהיה נתון בכל עת לשיקול דעתו הבלעדי של המזמין, בשים לב, בין היתר, לאפשרות הפסקת ההתקשרות בכל עת.  המזמין שומר לעצמו את האפשרות להגדיל את היקף שעות הייעוץ, מעבר לאומדן האמור, בהתאם לצורך.