משרד האוצר: מכרז מרכזי לקבלת שירותי אירוח עבור משרדי הממשלה

הגוף המפרסם: משרד האוצר/אגף החשב הכללי/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז מרכזי לקבלת שירותי אירוח עבור משרדי הממשלה

מס’ המכרז: מממ 24-2012

תאריך פרסום: 9 באוגוסט 2012

מועד אחרון: 25 באוקטובר 2012

הערות: מינהל הרכש הממשלתי מפרסם מכרז מרכזי לשירותי אירוח לטובת אחסון והפעלה של מערכות מידע לצורכי גיבוי או תפעול שוטף למשרדי הממשלה וליחידות הסמך וגורמים נלווים. מטרת המכרז היא בחירת שני זוכים להספקת שירותי אירוח.

במשרדי ממשלה קיימות חוות שרתים ותקשורת אשר כוללות את אמצעי ה- IT השונים. ייעוד המכרז הוא לאפשר למשרדי הממשלה להשתמש באתר גיבוי לחוות השרתים והתקשורת שלהם, בו יימצא ציוד שיאפשר המשכיות עסקית והתאוששות מאסון עפ”י תכנון מפורט שהכין המשרד במסגרת ההיערכות לשעת חירום.

תקופת ההתקשרות היא לשלוש שנים ולמשרד האוצר הזכות החד-צדדית והבלעדית להאריך את תקופת ההתקשרות הראשונה במספר תקופות נוספות אשר אורכן הכולל לא יעלה על שמונה שנים.

עורך המכרז אינו מתחייב לבחור את ההצעה הזולה ביותר או בכל הצעה שהיא והוא יהיה רשאי לבטל את המכרז כולו או חלקו, או לדחותו מסיבות תקציביות, ארגוניות או מכל סיבה אחרת לפי שיקול דעתו הבלעדי .

בין תנאי הסף: המציע נותן שירותי אירוח לחמישה לקוחות לפחות בהיקף של 51 שרתים בשנים 2010-2011; המציע עסק במתן שירותי אירוח בשנים 2010-2011 בהיקף של 2 מיליון ₪ לפחות לשנה; האתר המוצע מרוחק מירושלים במרחק של לפחות 21 ק”מ בקו אווירי והמתחם המוצע הוא תת-קרקעי.