משרד האוצר: מכרז לשירות ותמיכת לקוחות עבור האגף למערכות מידע במשרד האוצר

הגוף המפרסם: משרד האוצר/התקשוב הממשלתי

נושא המכרז: מכרז לשירות ותמיכת לקוחות עבור האגף למערכות מידע במשרד האוצר

מס’ המכרז: 2012-26-156

תאריך פרסום: 6 באוגוסט 2012

מועד אחרון: 15 באוקטובר 2012

הערות: האגף למערכות מידע במשרד האוצר יוצא במכרז לרכש מוצר מדף ל- ServiceDesk לצורך יישום מערכת שתי”ל – שירות ותמיכה בלקוחות, עבור האגף למערכות מידע במשרד האוצר וכל יחידות הסמך של משרד האוצר. במכרז מבוקשים:

מוצר מדף לשירות ותמיכת לקוחות; ביצוע קסטומיזציה (התאמות) של תוכנת המדף לשם התאמתה המלאה לעבודת הצוותים המקצועיים ולקוחות המערכת; תיעוד, מסמכים, דוגמאות והנחיות למנהלי מערכת, מפתחים ומשתמשים במוצר ובכל הפיתוחים הייעודיים שבוצעו ע”י הספק; הדרכות, הכשרות והטמעת המוצר.

מציע רשאי להגיש הצעה אחת בלבד. תקופת ההתקשרות הינה מיום החתימה על הסכם ההתקשרות מול הספק הזוכה ולמשך שנה. המזמין יהיה רשאי להאריך את תקופת ההתקשרות לעד חמש תקופות של שנה כל אחת, ובסה”כ 6 שנים, על פי שיקול דעתו הבלעדי, בתנאים זהים או עדיפים לתנאי ההתקשרות המקוריים בכלל ולעניין המחיר בפרט.

בין תנאי הסף: יישום של תוכנת המדף על ידי המציע בלפחות פרוייקט אחד במגזר הציבורי/ממשלתי בישראל בכל אחת מהשנים 2009, 2010 ו- 2011, בהיקף של לפחות 800 משתמשי קצה; ניסיון של המציע ביישום של לפחות שני פרוייקטים נוספים של ServiceDesk בכל אחת מהשנים 2009, 2010 ו- 2011; המוצר קיים ונמכר לפחות 3 שנים בחו”ל או בארץ; היקף המכירות מעל 700,000 ₪ לשנה.