משרד האוצר: מכרז לקבלת שירותי תמיכה טלפונית לעובדי המדינה בנושאי שכר, תנאי שירות וגמלאות

הגוף המפרסם: חטיבת שכר,  תנאי שירות וגמלאות/אגף החשכ”ל/משרד האוצר

נושא המכרז: מכרז לקבלת שירותי תמיכה טלפונית לעובדי המדינה בנושאי שכר,  תנאי שירות וגמלאות

תאריך פרסום: 15 באוקטובר 2015

מועד אחרון: 5 בנובמבר 2015

הערות: המזמין אחראי על יישום הסכמי שכר,  תנאי שירות ותשלומי גמלאות לעובדי משרדי הממשלה וגופי הביטחון וכן על ביצוע בקרה על השכר המשולם לכלל מקבלי השכר בגופים אלו לרבות גמלאות.

חטיבת השכר שבאגף החשב הכללי מפעילה מספר מערכות ושירותים הניתנים לעובדי המדינה וגמלאיה. בהמשך לכך, המזמין מבקש  להתקשר עם זוכה בודד וכשיר העוסק בשירותי תמיכה טלפונית לשם קבלת שירותי תמיכה טלפונית. הזוכה יידרש לבצע שירותי תמיכה טלפונית ומשלוח מסרונים עבור ציבור עובדי המדינה וגמלאיה.

השירותים הנדרשים: מתן מידע בנושאים שונים באמצעות מוקדנים; מתן סיוע או הדרכה בסיסית לעובדי מדינה בתפעול מערכות פשוטות בהתאם לתרחישים מובנים; ביצוע פניות יזומות לעדכון קהל היעד במסרים מובנים אותם יעביר המזמין; ביצוע סקרים: לימוד צרכי הלקוח ואפיון סוג הסקר הנדרש,  דרך בניית השאלון ועריכתו  וכלה בעיבוד המידע ובהכנת דו”ח ממצאים ומסקנות (לדוגמה: סקרי שביעות רצון בנושא שכר וסקרי טיוב נתונים); הפצת מסרונים (SMS) בהתאם להודעות ולרשימות מספרי טלפון שיועברו ע”י המזמין;  העברת פניות להמשך טיפול ע”י צד שלישי, מעקב אחר הטיפול ועדכון המזמין בסטטוס הטיפול;  מענה לפניות באמצעות טלפון, תיבת דוא”ל ופקס’.