משרד האוצר: מכרז לניהול ותחזוקה של מערכות התקשוב בחדרי המחשב של משרד האוצר ומרכב”ה

08:57 16.11.2016

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד האוצר/אגף מערכות מידע ואגף חשב הכללי – יחידת מרכב”ה

נושא המכרז: מכרז לניהול ותחזוקה של מערכות התקשוב בחדרי המחשב של משרד האוצר ומרכב”ה

מס’ המכרז: 2016-890

תאריך פרסום: 15 בנובמבר 2016

מועד אחרון: 28 בדצמבר 2016

הערות: הספק שייבחר יהיה אחראי לשמירה רצופה של תקינות תשתיות התקשוב של מזמיני המכרז באופן שתובטח פעילותן הרציפה ככל הנדרש לאספקת שירותי התקשוב למשתמשי הקצה.

בנוסף, פעילות הספק תכלול ניהול של ספקים מובילים. אלה יספקו למזמינים שירותי תחזוקה וביצוע פעילות תחזוקה באופן עצמי לתשתיות תקשוב שאין  להן הסכם תחזוקה באמצעות ספקים מובילים.

כמו כן הספק ישמש כגורם המקצועי אשר ייעץ למזמינים על האופן בו יבוצע ניצול יעיל של תשתיות התקשוב תוך מתן סיוע לשיפור השימוש בהן.

עורכי המכרז מבקשים לממש את המטרות הבאות באמצעות מימוש השירותים הנדרשים:  קביעת גורם יחיד שיהיה אחראי לתקינות פעולתן של כלל תשתיות התקשוב הפועלות בחדרי המחשב של המזמינים;  העלאת זמינות מערכות התקשוב של המזמינים והקטנת ההסתברות להשבתתן; שיפור ביעילות השימוש בתשתיות התקשוב של המזמינים ומתן אפשרות לשיפור זמני התגובה למשתמשים, ללא צורך ברכש נוסף; תיעוד תשתיות התקשוב בחדרי המחשב של המזמינים; קביעת נהלי עבודה לתחזוקת חדרי המחשב ומתקני ה- DR;  שמירה רצופה של מוכנות מתקני ה- DR;  שיפור השרידות של תשתיות התקשוב ביחידות; שיפור רמת השירות של היחידות כלפי לקוחותיהן.

השירותים הנדרשים יסופקו עבור ציוד המותקן בשישה חדרי המחשב הנוכחיים. הפירוט מוגדר במכרז כמסווג.

תקופת ההתקשרות היא לשנה ממועד חתימת ההסכם ושליחת הזמנה לספק הזוכה  בתוספת זכות ברירה להארכת תקופה זו בעד 4 שנים נוספות.