משרד האוצר: מכרז לאבטחת רשתות הליבה

הגוף המפרסם: משרד האוצר/רשות המסים בישראל/שירות עיבודים ממוחשבים (שע”מ)

נושא המכרז: מכרז לאבטחת רשתות הליבה

מס’ המכרז: 01/2012

תאריך פרסום: 8 בנובמבר 2012

מועד אחרון: 15 בינואר 2013

הערות: רשות המסים בישראל מבקשת לשדרג את תשתיות הגישה המאובטחות למערכות שע”מ במטרה לעמוד בדרישות החוק וכן את ההגנה על הקישורים החיצוניים והגישה מרחוק. הגנת ערוצי הגישה של גורמי חוץ (לקוחות המשרד המייצגים) והקניית יכולת עמידה בתקני אבטחת מידע, חוקי יסוד ודרישות הרשות לאבטחת מידע (רא”ם).

הספק הזוכה יידרש לספק חבילות תוכנה/חומרה, למפות את דירות הלקוח, לאפיין את הפיתרון, להתקין את רכיבי החומרה/תוכנה, לקשר את האמצעים שיותקנו למערכות משיקות, להדריך את אנשי המקצוע בשע”מ, לתעד את המערכת שהקים ולספק שירותי תמיכה ותחזוקה.

הבעיות שהמערכת אמורה לפתור: רכיבי ההגנה הקיימים במערך הקיים חלקם End-Of-Life וחלקם אינם מאפשרים שילוב של חתימה דיגיטלית. יישום המערך החדש יאפשר העלאת רמת האבטחה, שימוש בטכנולוגיות חדישות ושילוב של חתימה דיגיטלית בתהליך. כמו כן המערכת תקטין הסיכון לפגיעה באבטחת הארגון מהיבט הסודיות, האמינות והשרידות.

בין התנאים המוקדמים: המציע הוא בעל ניסיון של 3 שנים בהספקה, הקמה, הטמעה, ותחזוקה של פתרונות אבטחת מידע לארגונים בעלי רשתות התומכות בלפחות 300 שרתים ומשרתות לפחות 1000 תחנות עבודה; המציע ביצע במהלך 3 השנים האחרונות לפחות 2 פרוייקטים של אספקה, הקמה, הטמעה ותחזוקה של פתרונות אבטחת רשתות לארגונים בעלי מערכות המשרתות לפחות 2,500 תחנות עבודה.