משרד האוצר: דרוש/ה: מנהל/ת חטיבת משילות, בקרה ושקיפות

הגוף המפרסם: משרד האוצר/יחידת מטה תקשוב ממשלתי

התפקיד: דרוש/ה: מנהל/ת חטיבת משילות, בקרה ושקיפות

מס’ המישרה בתקן: 81031301

מועד הפרסום: 2 באפריל 2013

מועד אחרון: 18 באפריל 2013

תיאור התפקיד: עומד בראש חטיבת משילות, בקרה ושקיפות (ITG) במטה התקשוב הממשלתי המופקד על מתן כלים לתקשוב הממשלתי ליישום של שירותיו ולבקרה על מצב התקשוב הממשלתי תוך יצירת שקיפות לציבור ולממשלה. סיוע לממונה על התקשוב בפעילות ההסברתית.

ניהול עבודת חטיבת המשילות בתחומים מקצועיים ומנהליים, ניהול עבודת עובדי ויועצי החטיבה.

אחריות על התנהלות תקינה של התקציב, מנהלות הרכש וההתקשרויות במטה התקשוב הממשלתי ובכלל זה מכרזי רכש, מכרזי כוח אדם ומכרזי תפעול.

ייעוץ ושיקוף לממונה על התקשוב הממשלתי בנוגע למשאבי התקשוב (דגש על מגה-פרוייקטים) בהיבטים של תכנון ובקרה, הקמת תוכניות עבודה תקשוביות, מנגנוני בקרה וניהול של תוכניות העבודה וכן נושאים מתודולוגיים של ניהול תוכניות עבודה.

קבלת החלטות מקצועיות בתחום המשילות: שקיפות משאבי התקשוב, נושאים מתודולוגיים, שקיפות הפרוייקטים, אחריות על ייזום, ניהול, פיקוח ותיאום בהיקף ממשלתי בכל הנוגע למשילות בתחומי האחריות של התקשוב הממשלתי.

אחריות על גיבוש תוכנית עבודה לחטיבת המשילות מתוך ראייה רחבה כלל-ממשלתית. אחריות על מעקב ובקרה אחר ביצוע התוכנית.

אחריות על איסוף, ניתוח ודיווח של מידע (כולל דו”ח תקופתי מסכם) הנוגע למשאבי התקשוב: תקציב, כוח אדם, פרוייקטים, חוזים, ניהול הפרוייקטים ועל זיהוי הזדמנויות לשיפור.

אחריות על פיתוח, קידום והפצה של מתודולוגיות, בדגש על כלים ויכולות בתחום ניהול תוכניות עבודה. הטמעת כלים אחידים לבניית תוכניות עבודה תקשוביות בהלימה ליעדים האסטרטגיים של המשרדים ושל התקשוב הממשלתי.

אחריות על מתודולוגיות ניהול הסיכונים של הפרוייקטים ובכלל זה ITGC והטמעת מודלים של ניהול סיכונים תפעוליים במשרדים.

אחריות על יצירת מערך מדידה אפקטיבי לבחינה של פרוייקטים (דגש על מגה-פרוייקטים), יעילות תהליכי עבודה, הלימה ליעדים אסטרטגיים וכו’.

אחריות על יצירת לוח-מחוונים ניהולי המשקף את מצב הפרוייקטים בממשלה ומאגד סטנדרטים, מדיניות ופרקטיקות.

אחריות על המערך הפעיל של יחסי הציבור לרבות ארגון אירועים תקשורתיים, ימי עיון ומסיבות עיתונאים לנושאים בעלי משקל ציבורי משמעותי; דובר מטה התקשוב במקרה הצורך ועפ”י הוראות ממונה התקשוב הממשלתי.

הערות: תקופת המינוי למישרה תהא כפופה לשינויים במדיניות הממשלה בנוגע לקציבת כהונה, קדנציה ורוטציות, כפי שתיקבע מעת לעת. הגשת המועמדויות למכרז תיעשה באמצעות מערכת הגיוס האלקטרוני.