משטרת ישראל פירסמה פנייה מוקדמת לקבלת מידע וביצוע הדגמה בנושא “איתור אמל”ח מוסלק”

14:55 10.06.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

משטרת ישראל פירסמה (9.6.2022) פנייה מוקדמת לקבלת מידע וביצוע הדגמה בנושא “איתור אמל”ח מוסלק”.

בפנייה המוקדמת של המשטרה, עליה חתום רמ”ד רכש טכנולוגי את”ל, נאמר בין היתר כי “משטרת ישראל הגדירה כיעד מרכזי את ההתמודדות עם שימוש באמל”ח לא חוקי. פעמים רבות,  האמל”ח הבלתי חוקי מוסלק בקרקע, כדי להקשות את הגילוי ע”י גורמי האכיפה.

“משטרת ישראל מחפשת פתרונות טכנולוגיים שיסייעו במאמציה לאתר אמל”ח בלתי חוקי המוסלק בעיקר בקרקע. המענים יכולים להיות של פתרונות בעלי רמת בשלות טכנולוגית גבוהה ובעלי יכולות מבצעית ו/או של אמצעים ורעיונות אשר נמצאים בשלבי פיתוח שיתנו מענה בעתיד הקרוב לצורך של משטרת ישראל.

“המערכת נדרשת לגילוי פרטי האמל”ח הבאים: אקדחים, מכל הסוגים, מתכתיים או פולימריים; רובים מסוגים שונים כמו רוס”ר, תת-מקלע, רובי ציד, רובי צלפים, רובי אויר וכו’; מקלעים; תחמושת לסוגיה; רימונים לסוגיהם ובהם רימון רסס, רימון עשן וכן רימוני רובה וכו’; חומרי נפץ ומטעני חבלה”.

בין “מאפייני ההסלקה האופייניים לשטח פתוח איתם נדרשת המערכת להתמודד: גודל השטח לחיפוש – 10-100 דונם ליום פעילות; סוגי הקרקע הנפוצים במדינת ישראל, לרבות קרקע בזלתית; מאפייני הקרקע: שדות חקלאיים ובר, מטעים וחורשות; התמודדות עם מאפייני תבליט ותכסית אופייניים; אזורי הפעולה העיקריים הינם המרחבים בפאתי כפר. אזורים אלו מאופיינים בנוכחות גבוהה של פרטי מתכת טמונים בקרקע”.

“במידה ונדרשת פעילות פיענוח של התוצרים של הסריקה, נדרש מענה לפענוח ראשוני של תוצרים בסמוך (תוך מספר שעות בודדות) ופענוח מלא עד 24 שעות.

“בנוסף, ניתן להגיש מענים לאיתור אמל”ח במקומות נוספים כגון: בתי מגורים בדגש לאיתור בגובה, בתוך קיר וריצוף, מאחורי דופן כפולה, גגות וכו’; בניינים רבי קומות – שטחים משותפים, אזורים בעלי גישה מוגבלת; כלי רכב פרטיים, משאיות תובלה, משאיות קירור, מכליות דלק, אופנועים וקטנועים; )חצרות; שבילים/כבישים סלולים (אבנים משתלבות/אספלט); מערות/מקוואות מים/בורות ניקוז מים; פעולה בכל שעות היממה”.

* “המענים יכולים להיות של פתרונות בעלי רמת בשלות טכנולוגית גבוהה ובעלי יכולות מבצעית ו/או של אמצעים ורעיונות אשר נמצאים בשלבי פיתוח שיתנו מענה בעתיד הקרוב לצורך של משטרת ישראל. ניתן להציע מענה הנותן פתרון רק על חלק מהדרישות שלהן”.