מצרים: גידול בשימוש באינטרנט הנייד והנייח במהלך 24 השעות הראשונות של הרמדאן

08:27 29.04.2022

קטגוריות: אינטרנט המזרח התיכון

תגים:

מנתונים שפירסם מאסדר (רגולטור) התקשורת של מצרים [National Telecom Regulatory Authority, NTRA] עולה כי במהלך היממה הראשונה של הרמדאן השנה חל גידול בשיעור של 68% בשימוש באינטרנט הנייד וגידל בשיעור של 38% בשימוש באינטרנט הנייח. זאת בהשוואה לנתוני השימוש ברמדאן במהלך שנת 2021.

לדברי הרגולטור המצרי, חל גידול במספר משתמשי האינטרנט הנייד במדינה ל- 11 מיליון ובמספרם של משתמשי האינטרנט הנייח לכ- 980,000 במהלכו של יום אחד ברמדאו השנה.

להוציא את הנושא של מפגשים מקוונים מרחוק [remote online meetings], שחווה ירידה בשיעור של 2%(-) במהלך יום אחד בלבד ברמדאן, הרי שהשימוש בכל שירותי האינטרנט האחרים חווה גידול במהלך השנה הנוכחית.

הצפייה בקטעי וידיאו קצרים באמצעות יישומונים דוגמת TikTok ו-  חווה גידול בשיעור של 158%. מספר השעות הכולל של צפייה בסוג זה של תוכן הגיע ל- 3.5 מיליון שעות בסך הכל.

משלוח דואר אלקטרוני רשם גידול בשיעור של 132%.

יישומוני ופלטפורמות סטרימינג דוגמת Netflix  רשמו גידול בשיעור של 76% בצפייה של סרטים וסדרות ביישומונים כאלה (עם 33 מיליון צופים).

שופינג מקוון שאמצעות יישומונים ואתרי אינטרנט דוגמת Amazon ו-  Jumiaחווה גידול בשיעור של 47% ל- 19 מיליון איש. 35 מיליון איש ביקרו בפלטפורמות מדיה חברתית, שיעור גידול של 20% לעומת השנה שעברה.