מפעל הפיס: מכרז לתכנון, אספקה, הקמה, תפעול ותחזוקה של רשת תקשורת נתונים ארגונית לקישור מערכת המשחקים של מפעל הפיס לנקודות המכירה ולאתרי קצה נוספים ברחבי הארץ

הגוף המפרסם: מפעל הפיס

נושא המכרז: מכרז לתכנון, אספקה, הקמה, תפעול ותחזוקה של רשת תקשורת נתונים ארגונית לקישור מערכת המשחקים של מפעל הפיס לנקודות המכירה ולאתרי קצה נוספים ברחבי הארץ

מס’ המכרז: 628/2020

מועד אחרון: 25 בנובמבר 2020

הערות: המציע רשאי להציע רשת המבוססת על קווים נייחים או רשת המבוססת על תקשורת סלולרית. יודגש, כי כל הקווים לאתרי הקצה ברשת המוצעת ע”י המציע חייבים להיות מאותו סוג (נייחים או סלולריים), וחייבים להיות של המציע עצמו. עוד יודגש, כי בשני סוגי הרשתות (קווית וסלולרית) הקווים הראשיים והקווים האינטרנטיים הנדרשים במכרז יהיו מבוססי רשת תמסורת קווית בלבד. המפעל מעוניין – אך לא מתחייב – לבחור שני זוכים במכרז, אשר אחד מהם יפעיל רשת קווית והאחר יפעיל רשת סלולרית.

בין תנאי הסף: המציע הינו בעל רישיון תקף כדלקמן: מציע שהרשת המוצעת על ידיו היא רשת קווית הוא בעל “רישיון כללי למתן שירותי בזק פנים ארציים נייחים” לפי סעיף 4 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב – 1982. מציע שהרשת המוצעת על ידיו היא רשת סלולרית הוא בעל “רישיון כללי למתן שירותי רדיו טלפון נייד בשיטה התאית” לפי סעיף 4 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב – 1982.

במהלך התקופה שמיום 1/1/2016 ועד המועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע סיפק, התקין ותחזק לפחות שתי רשתות תקשורת ארגוניות (פרטיות) בישראל, על גבי תשתית מהסוג המוצע על ידיו למכרז זה (נייחת או סלולרית, לפי העניין), בהיקף של מעל 500 נקודות קצה בכל רשת. לפחות אחת משתי הרשתות האמורות פעלה בהיקף של מעל 500 נקודות קצה במשך 12 חודשים רצופים לפחות, כשבמשך כל תקופה זו היא תוחזקה על ידי המציע. לפחות אחת משתי הרשתות האמורות פועלת בהיקף של מעל 500 נקודות קצה במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, ומתוחזקת ע”י המציע במועד זה [לעניין סעיף זה: כל אחת משתי רשתות התקשורת הנדרשות בסעיף זה היא רשת תקשורת שכל קוויה לאתרי הקצה הם של המציע והוקמו על ידי המציע בעצמו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יובהר כי רשת הכוללת קווים לאתרי קצה שנרכשו ע”י המציע מגורם אחר, לא תילקח בחשבון לצורך עמידה בתנאי זה. למען הסר ספק, קווים שהוקמו ע”י תאגיד קשור למציע ו/או שנרכשו ע”י המציע מתאגיד קשור לא ייחשבו לקווים שהוקמו ע”י המציע בעצמו; נקודות קצה של אותה רשת הנמצאות באתר אחד תיחשבנה לנקודת קצה אחת].

במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, למציע יכולת פריסת תשתית נייחת או סלולרית, בהתאם לסוג הרשת המוצע על ידו למכרז זה, על גבי תשתית עצמאית בבעלותו, לפחות ב- 70% מאתרי המכירה של מפעל הפיס. לעניין זה, “תשתית עצמאית בבעלות המציע” היא רק תשתית בבעלות המציע המוקמת ע”י המציע בעצמו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יובהר כי לא תילקח בחשבון תשתית הנרכשת ע”י המציע מגורם אחר, לרבות מתאגיד קשור למציע, ו/או תשתית המוקמת ע”י תאגיד קשור למציע.