מפעל הפיס: מכרז לתחזוקה רישוי ותמיכה למוצרי Red Hat

19:33 25.02.2016

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: , , ,

הגוף המפרסם: מפעל הפיס

נושא המכרז: מכרז לתחזוקה רישוי ותמיכה למוצרי Red Hat

מס’ המכרז: 483/2016

תאריך פרסום: 24 בפברואר 2016

מועד אחרון: 23 במארס 2016

הערות: תקופת ההתקשרות תחל במועד הודעת הזכייה לספק הזוכה ותסתיים בתום 36 חודשי תחזוקת הרישוי הראשונים שיוזמנו מהספק למוצרי Red Hat. המפעל יהיה רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופות נוספות שמשכן המצטבר לא יעלה על 36 חודשים נוספים.

המפעל יהיה רשאי במהלך תקופת ההתקשרות ותקופות האופציה להזמין מהספק מוצרי Red Hat ושירותים נוספים דומים למוצרי Red Hat, באותם התנאים ובאותם המחירים שהוצעו על ידי הספק במכרז זה.

חרף האמור לעיל, ככל שבמהלך ההתקשרות ירכוש מפעל הפיס מהספק רישוי שתקופתו חורגת ממועד סיום ההתקשרות בין הצדדים, יספק הספק למפעל את מלוא השירותים הכלולים ברישוי עד תום תקופתו. כמו כן, ככל שבמהלך ההתקשרות רכש המפעל מהספק שירות אשר מועד סיומו חל אחרי תום ההתקשרות בין המפעל לבין הספק, יספק הספק את השירות עד לתום תקופת השירות שנרכשה.

בין תנאי הסף: המציע הוא שותף עסקי של היצרן Red Hat; במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע מעסיק ביחסי עובד ומעסיק לפחות 2 עובדים העוסקים במתן שירותים בתחום Red Hat ועומדים במספר דרישות.

המכרז הינו מכרז עם בחינה חד-שלבית. מפעל הפיס שומר על זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף במקרה של הגשת הצעות זהות, כאמור בתנאי המכרז.