מפעל הפיס: מכרז לניהול פעילותו ברשתות החברתיות, בלוגים, אפליקציות מסחריות

הגוף המפרסם: מפעל הפיס

נושא המכרז: מכרז לניהול פעילותו  ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, בלוגים, אפליקציות מסחריות

מס’ המכרז: 359/2015

תאריך פרסום: 8 במארס 2015

מועד אחרון: 15 באפריל 2015

הערות: תקופת ההתקשרות הינה למשך 12 חודשים ממועד מתן הודעת הזכייה במכרז לספק, בכפוף לעמידתו של הספק בתקופת ניסיון כאמור בהסכם. המפעל יהיה רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופות נוספות שמשכן המצטבר לא יעלה על 48 חודשים נוספים.

בין תנאי הסף: אם המציע הינו משרד פרסום – עיקר פעילותו של המציע במהלך השנתיים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז הינו פרסום במדיה דיגיטלית. למפעל הפיס יהיה שיקול דעת בלעדי בשאלה אם עיקר פעילותו של המציע הינו פרסום במדיה דיגיטלית כאמור. בסעיף זה, “מדיה דיגיטלית”, משמעה אתרי אינטרנט (שהגישה אליהם היא באמצעות סלולר או Web) ורשתות חברתיות כגון פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, בלוגים, אפליקציות מסחריות. במהלך התקופה שבין 1.1.13 ועד למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, המציע ניהל פעילות שוטפת ברשתות החברתיות עבור 3 לקוחות לפחות בישראל, במשך 12 חודשים רצופים לכל לקוח ובהיקף של 250,000 ₪ (כולל מע”מ) לכל לקוח בתקופה הנ”ל של 12 חודשים רצופים (לא כולל היקף רכישת המדיה עבור הלקוח, ככל שהמציע ביצע רכישת מדיה). לפחות אחד מ- 3 הלקוחות הנ”ל חייב להיות גוף מסחרי המוכר מותג/ים, אשר עבורו ניהל המציע פעילות שוטפת ברשתות החברתיות למותג אחד במשך 12 חודשים רצופים.

למציע מחזור כספי בסך של לפחות 1 מיליון ₪ לשנה בכל אחת מהשנים 2012 ו- 2013. נימוק לתנאי הסף בדבר ניסיון ומחזור כספי: הזוכה במכרז זה יידרש לנהל את פעילותו של מפעל הפיס ברשתות החברתיות הן ביחס לכלל המותגים של המפעל והן ביחס לפעילויותיו בתחומי החינוך והתרבות, ולפיכך נדרש מציע בעל ניסיון משמעותי בתחום ובעל היקף פעילות ניכר.