מפעל הפיס: מכרז למתן שירותי תחזוקה למוצרי PeopleSoft

20:40 16.02.2016

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: , , ,

הגוף המפרסם: מפעל הפיס

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי תחזוקה למוצרי PeopleSoft

מס’ המכרז: 444/2016

תאריך פרסום: 11 בפברואר 2016

מועד אחרון: 9 במארס 2016

הערות: תקופת ההתקשרות תחל במועד הודעת הזכייה לספק הזוכה ותסתיים ביום 30.6.2017 – תום תקופת חידוש התחזוקה הראשון למוצרי PeopleSoft. תקופה חידוש התחזוקה הראשונה על פי מכרז זה תחל ביום 1.3.2016. המפעל יהיה רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופות נוספות שמשכן המצטבר לא יעלה על 48 חודשים נוספים.

בין תנאי הסף:

+ המציע הוא שותף עסקי של חברת Corporation Oracle;

+ במהלך 24 החודשים האחרונים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, המציע סיפק ל- 2 לקוחות לפחות בישראל, שירותי תמיכה לפתרון תקלות בתשתית PeopleSoft – העומדים בדרישות המצטברות הבאות: שירותי התמיכה לפתרון תקלות ניתנו עבור כל אחד מ- 2 הלקוחות, במשך 12 חודשים רצופים לפחות; עבור לקוח אחד לפחות מבין 2 הלקוחות, ביצע המציע שדרוג של PeopleTools לגירסה PeopleTools 8.5.0 ומעלה;  במועד האחרון להגשת הצעות למכרז, המציע עדיין נותן שירותי תמיכה לפתרון תקלות ללקוח אחד לפחות מבין 2 הלקוחות.

+ המציע מעסיק ביחסי עובד ומעסיק לפחות 2 עובדים, כל אחד מהם במשך שנתיים לפחות, העוסקים במתן שירותי תמיכה לפתרון תקלות בתשתית PeopleSoft.

+ המציע מציע בהצעתו למכרז מומחה תשתית PeopleSoft העומד בכל הדרישות הבאות:  למומחה המוצע ניסיון של לפחות 3 שנים במתן שירותי תמיכה לפתרון תקלות בתשתית PeopleSoft ; במהלך 36 החודשים האחרונים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז המומחה המוצע ביצע לפחות 3 התקנות של סביבת PeopleSoft אצל לקוחות בישראל (לצורך תנאי סף זה, מס’ התקנות שבוצעו עבור לקוח אחד תיחשבנה כהתקנות נפרדות); במהלך 36 החודשים האחרונים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, המומחה המוצע ביצע שדרוג גרסת Peopletools עבור לקוח אחד לפחות בישראל.

המכרז הינו מכרז עם בחינה דו-שלבית. מפעל הפיס שומר על זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף במקרה של הגשת הצעות זהות, כאמור בתנאי המכרז.