מפעל הפיס: מכרז למתן שירותי איפיון, פיתוח, הקמה ותחזוקה למערכת רב ערוצית שתכלול אפליקציית פיס מובייל ואתר אינטרנט לזכיינים

הגוף המפרסם: מפעל הפיס

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי איפיון, פיתוח, הקמה ותחזוקה למערכת רב ערוצית שתכלול אפליקציית פיס מובייל ואתר אינטרנט לזכיינים

מס’ המכרז: 110011000

תאריך פרסום: 29 ביולי 2015

מועד אחרון: 9 בספטמבר 2015

הערות: בין תנאי הסף: במהלך השנתיים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע ביצע איפיון, פיתוח והקמה בסביבת הייצור (Production), של לפחות 3 אפליקציות מובייל פנים ארגוניות (Enterprise Mobile App), שפותחו NATIVE – למערכת הפעלה אנדרואיד. במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז לפחות 2 מבין 3 האפליקציות הנ”ל עדיין עובדות בסביבת הייצור (Production); במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע מתחזק ו/או מספק אחריות לפחות ל-2 אפליקציות מובייל פנים ארגוניות (Enterprise Mobile App), שפותחו NATIVE למערכת הפעלה אנדרואיד; במהלך שלוש השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע ביצע איפיון, פיתוח והקמה בסביבת הייצור (Production) של לפחות 2 אתרי אינטרנט רספונסיביים, על פלטפורמת .NET. ובמועד האחרון להגשת ההצעות למכרז לפחות אתר אחד מבין 2 האתרים הנ”ל עובד בסביבת הייצור (Production); במועד האחרון להגשת הצעות למכרז, המציע מתחזק ו/או מספק שירותי אחריות לפחות לאתר אינטרנט רספונסיבי אחד על פלטפורמה dot.net; במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז המציע מעסיק – באמצעות יחסי עובד – מעביד לפחות 15 עובדים העוסקים בפיתוח ו/או בתחזוקה של אתרי אינטרנט ולפחות 15 עובדים העוסקים בפיתוח ו/או בתחזוקה של אפליקציות מובייל.

היקף השירותים: בשלב הראשון של ההתקשרות בכוונת המפעל לאפיין, לפתח ולהקים באמצעות הספק הזוכה אתר אינטרנט לזכייני מפעל הפיס ואפליקציית פיס מובייל.

בכוונת המפעל להזמין מהספק שירותי איפיון, פיתוח והקמה של שני אתרי אינטרנט נוספים חדשים: אתר אינטרנט להגשת בקשות למלגות וכן אתר אינטרנט למפעל הפיס.

במהלך תקופות ההתקשרות (לרבות בתקופות האופציה, ככל שתמומשנה על ידי המפעל) בכוונת המפעל לשדרג ו/או להקים מחדש (מקצה לקצה) את אתר האינטרנט לזכיינים ו/או את אפליקצית פיס מובייל מס’ פעמים. המפעל יחליט האם לבצע או לא לבצע שדרוג ו/או הקמה מחדש, בהתאם לשינויים טכנולוגיים בתחום ולשיקולים אחרים של המפעל.

למפעל תישמר הזכות להזמין מהספק במהלך תקופות ההתקשרות (לרבות בתקופות האופציה, ככל שתמומשנה על ידי המפעל) איפיון, פיתוח והקמה של אתרי אינטרנט נוספים חדשים ושל אפליקציות למובייל נוספות חדשות (שהדרישות להם לא הוגדרו במסמכי מכרז זה).

המפעל יהיה רשאי להזמין מהספק גם ביצוע שדרוג של אתר אינטרנט קיים ו/ או של אפליקציה קיימת לרבות ביצוע איפיון, פיתוח והקמה מחדש של אתר קיים ו/או של אפליקציה קיימת, והכל בהתאם לצורכי המפעל מעת לעת.

מפעל הפיס שומר על זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף במקרה של הגשת הצעות זהות, כאמור בתנאי המכרז.