מערך הסייבר הלאומי מבקש לערוך בישראל כנס של פורום הסייבר הגלובלי של ארגון ה- OECD

הגוף המפרסם: משרד ראש הממשלה/מערך הסייבר הלאומי

שם הספק: הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי [ Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD]

מהות ההתקשרות: התקשרות עם ארגון ה- OECD  לטובת עריכת כנס של פורום הסייבר של ארגון ה- OECD  בישראל. הכנס יעסוק במדיניות ובסוגיות מקצועיות בהקשרי חוסן, עמידות והגנה בסייבר ויערב גורמי ממשלה, אקדמיה ומגזר פרטי. הכנס יהיה כנס בן יומיים.

התחלת ההתקשרות: 1 באפריל 2020; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2020

החלטה: טרום החלטת הועדה; פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד

הערות: על הבקשה להתקשרות בפטור ממכרז חתום רועי ירום ראש מרכז התעצמות במערך הסייבר הלאומי. בין היתר הוא כותב כי “[…] בשנים האחרונות החל הארגון לעסוק בתחום הסייבר בדגש על הקשרים בין הגנת הסייבר וחוסן בסייבר לרגולציה, מנגנוני שוק, יחסי מגזר פרטי-ציבורי וכלכלה ציבורית במובנה הרחב. ל- OECD קבוצת עבודה קבועה בנושאי הגנת הסייבר.

“אירוח כנס בישראל של קבוצת העבודה של הארגון הינה הזדמנות לשפר את המיצוב הישראלי בארגון האמור ולקדם אינטרסים ישראליים בתחום הגנת הסייבר באמצעות הארגון האמור ובמסגרתו.

“ההזדמנות לארח את הכנס האמור הינה תקדימית ועלולה להיות בלתי חוזרת ולו בשל המובן הטכני. מדינות רבות מתמודדות על הזכות לארח את הכנס האמור.

“בשל טבעה ההזדמנותי של האפשרות לקיים את הכנס בהובלה ובאירוח ישראלי בשיתוף פעולה עם ארגון בינלאומי, משפיע וייחודי, נכון לראות ב- OECD ספק יחיד לצורך התקשרות זאת”.