מערך הדיגיטל הלאומי הודיע על מינוי עפרה פרנקל לתפקיד ה- CIO הממשלתי

09:47 27.12.2022

קטגוריות: מימשל/מימשל זמין

תגים:

מערך הדיגיטל הלאומי הודיע היום (27.12.2022) על מינוי הגב׳ עפרה פרנקל לתפקיד ה-CIO הממשלתי. מדובר בתפקיד בכיר בהנהלת המערך, אשר אמון על הנחיית כלל יחידות הטכנולוגיה בממשלה והובלת מהלכים כלל-ממשלתיים בתחום זה. בנוסף, זה הגורם המקצועי הבכיר ביותר בממשלה בעולמות מערכות המידע המוביל את הממשלה לחזית הטכנולוגיה.

בתשובה לשאלת Read IT Now נמסר ממערך הדיגיטל הלאומי כי מדובר בתפקיד חדש במערך שלא היה קיים עד כה.

עפרה פרנקל היא בעלת ניסיון של מעל 30 שנים בתחומי מערכות המידע ושימשה בתפקידי ניהול בכירים, במשרדי ממשלה שונים. בהם: מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד העבודה הרווחה והביטחון החברתי, מנהלת אגף בכיר מערכות מידע במשרד הבינוי והשיכון, ניהלה את אגף מערכות מידע במשרד הגנת הסביבה וניהלה את חטיבת הממשלה בחברת Ness technologies. היא בעלת תואר במדעי המחשב (B.A. בהצטיינות).

שירה לב עמי מנכ״לית מערך הדיגיטל הלאומי אומרת כי “עופרה פרנקל מצטרפת לצוות הניהול הבכיר של מערך הדיגיטל הלאומי. היא מביאה עימה ניסיון עתיר בתחומי מערכות המידע, ובעבודה עם גורמי המטה הממשלתיים, ראייה מקצועית רב מימדית הנובעת מתפקידיה השונים במספר משרדי ממשלה. אני משוכנעת שניסיונה יתרום לקידום האתגרים הניצבים בפני מערך הדיגיטלי הלאומי, במטרה להוביל תהליכי חדשנות למען הציבור ולקדם תהליכי קבלת החלטות מבוססות מידע, בעבור משרדי הממשלה”.

עפרה פרנקל אמרה כי “כמנהלת מערכות מידע שנים רבות בממשלה, אני מכירה מקרוב את האתגרים שעולם הטכנולוגיה בממשלה מתמודד איתם. בראש האתגרים האלה עומדים גיוס וטיפוח ההון האנושי הטכנולוגי בממשלה, סיוע לממשלה לקדם את פרויקט המעבר לענן נימבוס פיתוח כלים ותהליכים דגיטליים לשיפור השירות לאזרח וייעול עבודת המשרדים ויצירת פתרונות וכלים מרכזיים שיסייעו למשרדים להתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים והניהוליים שיש בממשלה. אני שמחה ומתרגשת לקחת על עצמי את התפקיד החשוב הזה ולעזור להתמודד עם האתגרים הללו”.