מספר הערות על פרסומים של אבי וייס באתר שלו ‘טלקום ניוז’ השבוע

בתוך שתי יממות: האייטם שינה את סיווגו שלוש פעמים

אבי וייס טען בשעתו שאיני מבין איך פועל האתר שלו ‘טלקום ניוז’. אודה ולא אבוש: בעוונותי, אכן איני מבין.

איני מבין כיצד בתוך שתי יממות אייטם יכול לשנות את סיווגו ולהתהדר ב- 3 סיווגים שונים.

מדובר באייטם שהופיע ב- 20.3.2023 בבוקר ב’טלקום ניוז’ תחת הכותרת: מפלה למשרד התקשורת: השתנה השופט והוקדם הדיון בהתנערות המשרד מגמלאיו.

אתעלם כרגע מהקביעה התמוהה של אבי וייס כי מדובר במפלה למשרד התקשורת.

איני מכיר אישית את השופט המדובר [סגן נשיא בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, כבוד השופט דורי ספיבק] אבל אני מרשה לעצמי לפקפק בקביעה ש’השופט השתנה‘. מה בדיוק השתנה בו: דעותיו הפוליטיות? אולי עלה/ירד במשקל? או שמא צבע את שערו? או האם השתנה ה”מזג השיפוטי” שלו?

לדעתי, נכון יותר היה לכתוב שחל שינוי בהרכב מותב בית-הדין האיזורי לעבודה והוחלף השופט אבל מי אני שאעיר לעורך הראשי [צ’יף].

וכדאי לשים לב לכך שהאייטם הזה החל דרכו תחת הסיווג ‘בלעדי’; למחרת היום שונמך הסיווג ל’ראשונים לדווח’; ביום השלישי שוב שונמך הסיווג ל’חדשות מקומיות’.

* הערה: לסיפור התביעה של גימלאי משרד התקשורת אתייחס באייטם נפרד בקרוב.

אבי וייס משאיר ‘טביעות אצבע’ דיגיטליות

ביום רביעי, 22.3.2023, בשעה 16:40 העלה אבי וייס אייטם חדש לאתר שלו ‘טלקום ניוז’ תחת הכותרת: דו”ח 2023: 4 מגמות עיקריות באסטרטגיית חוויית לקוח שתאפשרנה למותגים לנצח בתחום בעידן הדיגיטלי.

נכון יותר לומר: בערך העלה לאתר שלו. זאת משום ששוב חזרה על עצמה תופעה שאינה ברורה לי עד היום למרות שכתבתי עליה מספר פעמים באתר זה.

התיעוד לגבי אייטם זה מופיע באתר אגרגציית חדשות ישראלי אשר בין היתר מתעד את מועדי הופעת אייטמים חשים באתר ‘טלקום ניוז’.

אלא שבשעה 16:40, כשאתר זה תיעד את הפרסום החדש, הקלקה על הקישור הובילה אל המסך התכול המפורסם ובמרכזו הכיתוב: 404 – That page doesn’t exist! This page may have moved or deleted..

למעשה, רק בשעה 17:47 ראה אור האייטם המדובר, כלומר – יותר משעה לאחר מכן.

באשר לאייטם עצמו, משהו לא ברור לי. אני מתנצל מראש משום שמתמטיקה לא הייתה אי-פעם התחום החזק שלי.

בפיסקה הראשונה של אותו אייטם של ‘מערכת Telecom News’ נאמר כי “הדו”ח, שכולל נתונים, שנאספו מתוך 12.3 מיליארד אינטראקציות במסגרת מסע הלקוח, מספק תובנות מעשיות לניווט במסע הדיגיטלי לעבר חוויית לקוח יוצאת דופן”.

שלוש פיסקאות לאחר מכן נאמר: “החברה השתמשה בנתונים, שהתקבלו מ- 12.3 מיליון אינטראקציות במסגרת חוויית הלקוח בפלטפורמה שלה, מ- 710 מיליון לקוחות קצה מקוונים בהם היא תומכת, מ- 3 מיליארד הודעות לעידוד מעורבות צרכנים, מ- 790 מיליון מסמכים מודפסים ומסמכים שנשלחו בדואר, מ- 110,000 אתרי תשלום, ומ- 1,000+ לקוחות מ- 120 מדינות“.

מה שלא ברור לי:

+ האם מדובר ב- 12.3 מיליארד אינטראקציות (כפי שנכתב בפיסקה הראשונה) או שמא מדובר ב- 12.3 מיליון אינטראקציות (כפי שנכתב בפיסקה הרביעית). בכל זאת, יש הבדל קטן בין שני הנתונים הללו.

אגב, בידיעה המקורית באנגלית מדובר על 12.3 ”  billion customer journey interactions in 2022″. יצויין שגם אם מחברים את כל הנתונים המופיעים בפיסקה הרביעית, אזי מתקבל נתון שונה.

* כמו תמיד אדגיש כי טרם פרסום זה שמרתי אצלי צילומי מסך למקרה שאבי וייס יכחיש את הדברים ו/או יתבע אותי.